کد خبر: ۱۳۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان فارس

مردم صحنه حریت و استقلال را امروز به نمایش گذاشتند

دكتر محمد مهدي قاسمي گفت: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس همگام با سایر اقشار ولایتمدار این استان و کشور عزیزمان، صحنه حریت و استقلال را امروز به نمایش گذاشتند.
به گزارش شیرازه، دكتر محمد مهدي قاسمي رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان فارس گفت: از حضور باشکوه مردم به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و کارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی میکنم.

 وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک ضیافت الهی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جهانی قدس  گفت: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس همگام با سایر اقشار ولایتمدار این استان و کشور عزیزمان، صحنه حریت و استقلال را امروز به نمایش گذاشتند.

قاسی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از ملت فلسطین و روز قدس، افزود: به فضل الهي، مردم شريف ايران اسلامي امروز نیز همچون سنوات گذشته با حضور حماسي خود، وحدت مسلمانان آزادي خواه را به نمایش گذاشتند.

مدیر جهاد کشاورزی فارس در پایان اظهار داشت: اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال، بر خود لازم می دانم از مردم شریف و بزرگوار استان فارس به خصوص سربازان تامین غذایی که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، قدردانی کنم.



نظرات بینندگان