کد خبر: ۱۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

عملیاتی شدن برنامه های استاندار تا 4 ماه دیگر

مرادی بيان داشت: نمايندگان استان فارس با مشاهده علاقه‌مندي استاندار جديد براي خدمت‌رساني به اين استان، با او هم‌عقيده شده و همكاري و حمايت لازم را از وي داشته باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس عبدالرضا مرادي اظهار داشت: اميد مي‌رود با تلاش‌هاي موثر استاندار فارس و همكاري ساير نهادهاي اين استان شاهد رشد و توسعه روزافزون فارس باشيم.
مرادي با اشاره به اينكه فارس ايراني كوچك با ظرفيت‌هاي مختلف است، ادامه داد: مردم اين ديار بي‌شك از استاندار جديد خواستار تلاش در راستاي شكوفايي ظرفيت‌هاي مختلف اين استان هستند كه بايد تحقق يابد.
وي با بيان اينكه در معرفي استاندار، بومي بودن مهم نيست، تصريح كرد: آنچه از اهميت بالايي برخوردار است، داشتن ويِژگي‌هايي مانند كارآمدي، عدالت‌محوري، حركت در راستاي فرمايشات رهبر معظم انقلاب و پايبندي به ولايت مطلقه فقيه است.
اين نماينده مجلس همچنين در مورد همكاري مجمع نمايندگان با استاندار جديد بيان داشت: نمايندگان استان فارس با مشاهده علاقه‌مندي استاندار جديد براي خدمت‌رساني به اين استان، با او هم‌عقيده شده و همكاري و حمايت لازم را از وي داشته باشند.
عضو كميسيون قضايي مجلس تصريح كرد: با توجه به وعده‌هاي استاندار، نمايندگان اطمينان يافتند كه وي اهل تعامل بوده و به دنبال تلاش براي پيشرفت اين استان است.
عضو مجمع نمايندگان فارس خاطرنشان كرد: با انتخاب حسين صادق عابدين به عنوان استاندار فارس، اميدواريم همدلي و صميميت نهادهاي سياسي، نمايندگان مجلس در اين استان، مديران اجرايي و نماينده ولي فقيه بيش از پيش تقويت يافته و بيشتر شود تا شاهد حركت رو به رشد فارس باشيم.

نظرات بینندگان