کد خبر: ۱۳۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
نماینده مردم جهرم خبر داد:

بهره‌برداری از طرح آبرسانی جهرم با حضور وزیر نیرو

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ طرح آبرسانی از سد سلمان فارسی به جهرم با حضور وزیر نیرو و معاون اول رئیس جمهور به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش شیرازه، محمدرضا رضایی  نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو طرح آبرسانی از سد سلمان به شهر جهرم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به روند توسعه شهرستان جهرم اشاره و اضافه کرد: شبکه برق شهر با قرارداد ۵۱ میلیارد تومان توسط وزارت نیرو در حال تقویت است و دیگر جهت توسعه شهر با مشکل افت ولتاژ روبرو نخواهیم بود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بهداشت و درمان بیمارستان فوق تخصصی جهرم امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی با بیان اینکه بخش عمده بازار قدیمی جهرم به عنوان یک اثر تاریخی، بازسازی شده است، گفت: در حوزه ورزش گود زورخانه، سالن‌های ورزشی تخصصی، زمین‌های ورزشی چمن و پروژه‌های ورزشی دیگری نیز برای مردان و زنان احداث شده است‌.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اتصال جهرم به شبکه ریلی کشور در کنار منطقه و بندر خشک در حال انجام است.

وی بیان کرد: هم اکنون بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در شهر جهرم در حوزه‌های مختلف پروژه در حال اجراست و این‌ها خدمات نظام است که به مردم می‌دهد.

رضایی با بیان اینکه منابع مالی لازم برای تجهیز و بهره‌برداری این بیمارستان ۳۱۰ تخت‌خوابی جهرم، تأمین شده، ابراز کرد: با قول مساعد وزیر محترم بهداشت امید است فعالیت این بیمارستان هرچه سریع‌تر آغاز شود.

نماینده پیمانکار این پروژه نیز با قدر دانی از نماینده مردم جهرم در مجلس بابت پیگیری‌های مداوم در رفع نیازهای این پروژه بزرگ گفت: روزانه ۲۳۰ نفر، حتی در ایام تعطیل در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان