کد خبر: ۱۳۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سید مصطفی میرسلیم:

شهید خرسند در مردمداری واقعاً کم نظیر بود

میرسلیم در مراسم یادبود شهید خرسند سخنانی گفت: اگر بخواهیم سهم خود را نسبت به این انقلاب و شهدا ایفا کنیم، ما هم باید با فهم و بصیر باشیم.
   به گزارش شیرازه، مصطفی میرسلیم نماینده حزب موتلفه اسلامی در مراسم یادبود شهید خرسند طی سخنانی گفت: شهید خرسند از یاران ما در شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی بود . شهید خرسند آگاه به زمانه بود. میدانست چه کسی با ما دوست است و می دشمن، یک عالم سیاسی به تمام معنا.  
وی افزود: بعضی معتقدند امروز نیازمند توجه به اروپا هستیم، این اشتباه است. جامعه ما برای موفقیت نیازمند این الگوهاست. 
 میرسلیم تصریح کرد: اگر بخواهیم سهم خود را نسبت به این انقلاب و شهدا ایفا کنیم، ما هم باید با فهم و بصیر باشیم. 
عضو  مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: شهید خرسند در مردمداری واقعا کم نظیر بود. درد مردم را می شناخت و از میان خود مردم بود. سال گذشته یک تنه برای شهر شما کوشا بود و پیگیر بود و دریغ از مسئولین در آن شرایط. 

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: شهید خرسند یکی از عزیزانی بود که ساده زیستی را هیچگاه رها نکرد. اصلا به فکر خودش نبود. بعضی از مدیران از مقامی که به آن رسیده می خواهند برای خود و اطرافیان چیزی درست کنند، اما این شهید با مقامش راهی میخواست درست کند برای خدمت به مردم. 
وی تصریح کرد: شخصیتی بسیار دلپذیر و باصفا داشت و فردی انقلابی بود. دلسوز انقلاب و خدمتگذار بود. چنین شخصیتی را از دست دادیم. شهید خرسند تازه داشت گل می کرد. داشت جای خود را باز میکرد. 
میرسلیم در پایان اظهار داشت: تبریک می گویم به خود شیخ شهید، چه شبی رفتی، واقعاً جایگاه رفیعی پیدا کردی، با انبیا و صدیقین هستی. از خدا بخواهیم که همه ما از زن و مرد، توفیق دنبال کردن این راه توأم با اخلاص عنایت فرماید.

نظرات بینندگان