کد خبر: ۱۳۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

عضو شورای شهر شیراز به زندان رفت

همسر مهدی حاجتی با انتشار توئیتی مدعی شد که همسرش بعد از ظهر امروز بازداشت و به زندان منتقل شده است.
   به گزارش شیرازه، مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز که به اتهام تبلیغ علیه نظام از سوی دادگاه انقلاب شیراز به یکسال حبس محکوم شده بود، با قطعیت محکومیتش در دادگاه تجدیدنظر، راهی زندان شد.

مصیب حاجتی برادر مهدی حاجتی روز یکشنبه با اعلام این خبر به  ایرنا گفت: برای برادرم به خاطر حمایت از دو تن از فعالان فرقه بهائیت پرونده قضایی تشکیل شد که اتهامات این پرونده تشویش اذهان عمومی، عضویت در گروهک‌های معاند ملی و مذهبی و تبلیغ علیه نظام بود.

وی با بیان اینکه پرونده اتهامی تشویش اذهان عمومی در دادگاه عمومی منتهی به صدور رای برائت شد افزود: به پرونده اتهامی تبلیغ علیه نظام و عضویت در گروهک معاند در دادگاه انقلاب رسیدگی شد که نهایتاً دادگاه پس از برگزاری دو جلسه، در خصوص عضویت در گروهک معاند رأی به برائت و در خصوص تبلیغ علیه نظام به یکسال حبس و دو سال تبعید رأی داد.

برادر مهدی حاجتی اضافه کرد: به حکم دادگاه انقلاب اعتراض کردیم که پرونده در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان رسیدگی شد و روز گذشته پیامکی مبنی بر صدور رأی در دادگاه تجدیدنظر دریافت کردیم و حوالی ظهر امروز نیز پیامکی مبنی بر ارجاع پرونده به اجرای احکام دریافت شد.

وی افزد: حدود ساعت ۱۵ امروز، ماموران اجرای احکام به منزل برادرم آمدند و او را به زندان عبدال آباد منتقل کردند.

وی گفت: در اینکه محکومیت برادرم تایید شده شکی نیست اما نمی دانیم رای عیناً تایید شده است یا خیر؟

زهره رستگاری، همسر مهدی حاجتی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز با انتشار توئینی نوشته است: ساعتی پیش مأموران با حضور در منزل ما، همسرم، مهدی حاجتی برای اجرای حکم یکسال حبس به زندان منتقل کردند.

وی در این توئیت نوشته است که دیروز، پیامکی مبنی بر صدور حکم به دست ما رسید و امروز اجرا شد.

عضو شورای شهر شیراز به زندان رفت

مهدی حاجتی سال گذشته به دلیل توئیتی در مورد یک زن و شوهر بهایی، بازداشت شد و مدتی را در بازداشت به سر برد.


برچسب ها: حاجتی ، مهدی حاجتی ، شیراز
نظرات بینندگان