کد خبر: ۱۳۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

نماز عید سعید فطر در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس از برگزاری نماز عید سعید فطر در حرم شاهچراغ(ع) و به صورت یکپارچه خبر داد.
 به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان از برگزاری نماز عید سعید فطر در حرم شاهچراغ(ع) و به صورت یکپارچه خبر داد و اظهار داشت: نماز عید سعید فطر ساعت 7 صبح در حرم مطهر احمدی و محمدی با حضور اقشار مختلف مردم و در سایر شهرستان‌ها نیز به امامت ائمه جمعه برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اعزام تیم‌های رصد هلال عید سعید فطر نیز گفت: هر ساله در آستانه عید سعید فطر و شروع ماه شوال 20 گروه از استان فارس برای رصد هلال عید به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند. 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس افزود: امسال نیز این گروه‌ها از امروز عصر در نقاط مشخص شده مستقر می‌شوند و با تجهیزات خود کار رصد ماه را انجام می‌دهند. 

ملک مکان بیان کرد: گروه‌ها در شهرستان‌های شیراز، فسا، ارسنجان، بوانات، لار و لامرد و ارتفاعات سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد مستقر می‌شوند و اوج رصد بعدازظهر سه شنبه است. 

وی با بیان اینکه نتایج رصد به ستاد استهلال و دفتر مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، عنوان کرد: پیش بینی‌ها بر این است که چهارشنبه عید فطر باشد اما با این حال باید رصد انجام و نتیجه از سوی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شود. /تسنیم

نظرات بینندگان