کد خبر: ۱۳۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

اکران‌های جدید سینماهای شیراز در عید فطر؛ از «دختر شیطان» تا «شبی که ماه کامل شد»

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از برنامه اکران‌های جدید در سینماهای شیراز به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.
 به گزارش شیرازه، رسول شهابیان، با اشاره به برنامه اکران جدید سینماهای شیراز اظهار داشت: فیلم‌های « ما همه با هم هستیم»، « زهرمار»، «سرخ پوست»، « دختر شیطان» و « شبی که ماه کامل شد» از پنج‌شنبه به مناسبت عید فطر در سینماهای شیراز اکران می‌شود. 

وی درباره فیلم « ما همه با هم هستیم» گفت: این فیلم که در سینما سعدی و ایران اکران می‌شود، به کارگردانی کمال تبریزی در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس افزود: فیلم «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی فیلمی در بستر تاریخ است و در سینما ایران اکران می‌شود، داستان فیلم روایت سال 1346 یک زندان قدیمی در جنوب است که به‌دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر باید تخلیه شود و در این ماجراهای مختلفی رخ می‌دهد. 

شهابیان با اشاره به برنامه سینما فلسطین بیان کرد: در این سینما فیلم «دختر شیطان» اکران می‌شود، این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است و داستان یکی از بچه‌های ابلیس را روایت می‌کند که می‌خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه‌اش آن است که به یک آدم بی‌گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و به‌دنبال یک آدم بی‌گناه می‌گردد.

وی با اشاره به برنامه سینما پیام عنوان کرد: در این سینما فیلم «شبی که ماه کامل شد» به‌کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار اکران می‌شود؛ این فیلم در جشنواره فجر موفق شده  6 سیمرغ بلورین را به خود اختصاص دهد. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: این فیلم در مورد بازگویی سرنوشت واقعی شخصی با نام فائزه منصوری (الناز شاکردوست) است که به‌صورتی کاملاً ناخواسته با یک ازدواج وارد هسته اصلی گروه تروریستی جندالله می‌شود. 

شهابیان خاطرنشان کرد: در سینما شیراز نیز فیلم «زهرمار» با کارگردانی جواد رضویان اکران می‌شود که فیلمی در بستر کمدی است. /تسنیم


نظرات بینندگان