کد خبر: ۱۳۰۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر:

می‌توانیم به دنیا نشان دهیم که با نسخه اسلامی می‌توان کشور را به بهترین شکل مدیریت و اداره کرد

امام جمعه شیراز بر لزوم همبستگی ملی و کنار گذاشتن دعواهای سیاسی و جناحی تاکید کرد و گفت: دعواهای جناحی سبب شادی دشمن می‌شود.
 به گزارش شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین صحبت‌های رهبری در آن مراسم حول محور مقاومت بود که فرمودند تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داد که مقاومت امکانپذیر است.

دعواهای جناحی و سیاسی کنار گذاشته شود

وی افزود: دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی دست به تحریم می‌زند اما  خدا درهای رحمت و گشایش را باز می‌کند، یک روزی ایران کشور واردکننده گندم بود اما امروز توان صادرات این محصول را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با منطقی و معقول خواندن مقاومت افزود: اگر بخواهیم مقابل دشمن تسلیم شویم، باید هزینه بدهیم. اگر بخواهیم هم مقاومت کنیم باید هزینه بدهیم باید ببینیم کدام هزینه معقول‌تر و منطقی‌تر است.

دژکام با بیان اینکه هزینه مقاومت بهتر از ذلت و خواری تسلیم شدن است، بیان کرد: کشور در این مقاومت 40 ساله پیشرفت‌های خوبی داشته ‌و مرحله آخر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که امیدواریم در یکی دو سال آینده نیز این مشکلات برطرف شود.

امام جمعه شیراز بر لزوم همبستگی ملی و کنار گذاشتن دعواهای سیاسی و جناحی تاکید کرد و گفت: در چنین شرایطی که کشور نیازمند اتحاد و همبستگی است، دعواهای جناحی سبب شاد شدن دشمن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: می‌توانیم به دنیا نشان دهیم که با نسخه اسلامی می‌توان کشور را به بهترین شکل مدیریت و اداره کرد.

وی با اشاره به عید سعید فطر و روزه ماه رمضان نیز گفت: خدا برای بندگانش سختی نخواسته است و روزه برای آسان شدن مسیری است که بندگان خدا پیش رو دارند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: عید روز بازگشت و لقاءالله است اما برخی در روز عید کارهایی می‌کنند که مورد رضایت خدا نیست، لهو و لعب و کارهایی که خارج از چارچوب عقلانی است در عید اسلامی سفارش نشده است./فارس

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
0
آفرین و احسنت.