کد خبر: ۱۳۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

انتصاب رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس منصوب شد.
به گزارش شیرازه؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، در حکمی وزیر صنعت معدن و تجارت «حمیدرضا ایزدی» را به‌عنوان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه‌ریزی و طراحی شیوه‌های روز آمد، بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازمان‌دهی امکانات و ظرفیت‌های موجود، در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام کنید.»
رحمانی در این حکم تصریح کرده است: «انتظار دارم با تکیه‌بر اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام، در جهت ایفای وظایف، اقدام کنید.»
در این حکم همچنین از زحمات فریبرز رضازاده در طول دوران تصدی سرپرستی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس قدردانی شده است.

شایان‌ ذکر است ایزدی از اسفندماه 1393 ، معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس را عهده‌دار بود. همچنین وی از پیشکسوتان و صاحب نظرات رشته ورزشی کوهنوردی محسوب می شود و  هم اکنون ریاست هیات این رشته ورزشی در استان فارس را نیز عهده دار است.

نظرات بینندگان