کد خبر: ۱۳۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

گزیده خطبه‌های نماز شهرستان‌های فارس

مبارزه با استکبار جهانی، تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و خودداری از آتش زدن کاه و کلش مزارع، از موضوعات مورد تاکید ائمه جمعه استان بود.
 به گزارش شیرازه؛ امام جمعه بیضا از کشاورزان خواست از آتش زدن کاه و کلش مزارع خود داری کنند. حجت الاسلام درویشی خطر آتش سوزی، تخریب زمین و از بین رفتن مواد عالی خاک خطر را از مضررات این کار عنوان کرد.
***
حجت السلام سجادیان امام جمعه موقت سیدان خواستار تسریع ساخت بیمارستان سیدان و ۹۶ واحد مسکن مهر این بخش شد.
***
حجت الاسلام آقایی خطیب جمعه مرودشت ناامید کردن جوانان و کوچک جلوه دادن دستاورد‌های علمی و پژوهشی دانشمندان کشورمان را از توطئه‌های دشمنان دانست و بر هوشیاری مردم مقابل اینگونه توطئه‌ها تاکید کرد.
***
حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار، تقوا و امید به رحمت الهی را دو عامل مهم برای مبارزه با استکبار جهانی دانست. 
****
حجت الا سلام بانشی امام جمعه کامفیروز شمالی با اشاره به مواضع ضد و نقیض دولت مردان امریکایی گفت: نه از تهدید انان هراس داریم و نه از پیشنهاد مذاکره ان‌ها خوشحال میشویم چرا که هردو ابزاری برای ضربه به ملت ایران است. 
*** 
حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان گفت: مقاومت، اشراف به شرایط منطقه‌ای و دوری از برداشت‌های سطحی و نادرست از اسلام را از ویژگی‌های امام راحل عنوان کرد. 
*** 
حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور پر رنگ مردم در این راهپیمایی نقشه شوم معامله قرن را بر هم زد.
***
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم با اشاره به دستاورد‌های معنوی ماه مبارک رمضان بر ضرورت حفظ این حالات معنوی در طول سال تاکید کرد.

نظرات بینندگان