کد خبر: ۱۳۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

فردا؛ اعزام به خدمت مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم

سازمان وظیفه عمومی ناجا تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم خرداد را فردا اعلام کرد.
به گزارش شیرازه، معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت ۱۹ خرداد دریافت کرده اند فردا ساعت ۷ صبح در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
این افراد می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.
متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.
خبرگزاری صدا و سیما
نظرات بینندگان