کد خبر: ۱۳۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

ادامه انتصابات فامیلی استاندار فارس و سکوت مسؤولان دولت

درحالی که استاندار فارس در اولین انتصاب خود برادرش را به پست مدیرکلی تعاون روستایی فارس رسانده بود، این‌بار قرار است خواهرزاده‌ رحیمی مدیرکل حوزه ریاست استانداری فارس شود.
به گزارش شیرازه، عنایت‌الله رحیمی پیش از این و در اولین انتصاب پس از حضورش در ساختمان استانداری فارس، «هدایت‌الله رحیمی» برادرش را بر صندلی مدیرکلی سازمان تعاون روستایی فارس نشاند. 

اما این پایان انتصابات فامیلی استانداری فارس نبود. چندی بعد نوبت به برادر رئیس کمیسیون عمران مجلس رسید. 

محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس نقش پررنگی در انتصاب رحیمی به‌عنوان استاندار فارس ایفا کرده بود و این‌بار برادرش «محمود رضایی» به‌عنوان معاون عمرانی استاندار فارس منصوب شد.

در تازه‌ترین اتفاق نیز در حالی برخی خبرها حاکی از صدور حکم «فرهاد امیدوار» خواهرزاده استاندار به‌عنوان مدیرکل حوزه ریاست استانداری فارس است که هنوز پایگاه رسمی استانداری فارس این انتصاب را تایید نکرده است.

امیدوار پیش از این و در دورانی که رحیمی معاون عمرانی استاندار فارس بود، در پست معاونت عمرانی فرمانداری شیراز مشغول به خدمت بود. در جریان حادثه سیل شیراز یکی از افرادی که نوک پیکان انتقادات متوجه او شد، معاون عمرانی فرماندار شیراز بود. امیدوار روز چهارم فروردین‌ماه با وجود تمام هشدارهای هواشناسی عازم دبی شد تا تعطیلات نوروزی را در کشور امارات بگذراند. وی حتی پس از وقوع سیل و جان باختن ده‌ها نفر در شیراز هم سفر خود را نیمه‌تمام نگذاشت و به ایران بازنگشت! این در حالی است که معاون عمرانی فرماندار به‌عنوان دبیر ستاد بحران نقش کلیدی در حوادث دارد.

انتصاب رحیمی به‌عنوان استاندار فارس پیش از این نیز با چراغ قرمز نهادهای امنیتی مواجه شده بود، اما با تلاش‌های حجت‌الاسلام موسوی لاری و پیگیری‌های ویژه اسحاق جهانگیری، در نهایت حکم وی به‌عنوان استاندار فارس صادر شد.

با تداوم انتصابات فامیلی در استانداری فارس باید منتظر ماند و دید آیا وزارت کشور و بویژه معاون‌اول رئیس‌جمهور که از استاندار شدن رحیمی به‌طور خاص حمایت کرده بود، واکنشی به این اتفاقات خواهد داشت؟

فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان