کد خبر: ۱۳۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
در سال جاری محقق می گردد

تحویل ۴۵ واحد مسکونی خیرساز به مددجویان تحت حمایت

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از خانه دار شدن ۱۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در شهرستان اقلید و عملیات اجرایی ۴۵ واحد مسکونی در منطقه ترکان شیراز توسط خیران جهت تامین مسکن خانواده ایتام فاقد مسکن، از سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان مدیر  کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه این نهاد است، اظهار داشت: افراد نیازمند و فاقد مسکن که تحت حمایت امداد هستند ابتدا شناسایی و با هماهنگی و همکاری خیران پس از استحقاق خانواده ها در اختیار عزیزان مددجو قرار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته شهرداری شیراز در مباحث مختلف و کارهای مقدماتی احداث، علاوه بر همکاری با امداد، شرایط ساخت را برای خیرانی که قصد کمک به نیازمندان را داشتند، فراهم کرد.
مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه نداشتن مسکن مناسب و مقاوم از مشکلات اساسی مددجویان تحت حمایت این نهاد است، گفت: در همین راستا با توجه به رسالت مهم این نهاد در فراهم کردن سرپناهی امن برای مددجویان تحت حمایت، عملیات اجرایی ۴۵ واحد مسکونی در منطقه ترکان شیراز توسط خیران جهت تامین مسکن خانواده ایتام فاقد مسکن، از سال ۹۷ آغاز شده است.
وی با اعلام خبر در ادامه یادآور شد:پیشرفت فیزیکی ۱۵ واحد از پروژه مذکور تاکنون ۸۵ درصد، ۱۵ واحد دیگر۴۵ درصد و ۱۵ واحد باقیمانده نیز ۲۰ درصد است که تا پایان سال ۹۸ تکمیل و به بهره برداری می رسد.
بذرافشان تصریح کرد: پروانه ساخت ۳۰ واحد مسکونی دیگر نیز از شهرداری اخذ شده است که عملیات اجرایی آن در سال جاری توسط خیران آغاز می شود.
مدیر کل امداد فارس از تخصیص ۲۵ قطعه زمین جهت تامین مسکن مددجویان توسط راه و شهرسازی استان در شهرستان اقلید خبر داد و گفت: زمین های فوق جمعا به متراژ ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که جهت تامین مسکن ۱۰۰ خانوار تحت پوشش این شهرستان توسط راه و شهرسازی استان به کمیته امداد اختصاص داده شده است.
وی در پایان با اعلام اینکه ارزش ریالی زمین های تخصیصی ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در نظر است عملیات اجرایی احداث پروژه مذکور در سال ۹۸ آغاز شود.
نظرات بینندگان