کد خبر: ۱۳۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
پاره شدن زنجیر دوچرخه؛

دوچرخه سوار شیرازی از کسب مدال طلا محروم شد

پاره شدن زنجیر دوچرخه در زمان مسابقه، دوچرخه‌سوار شیرازی را از کسب مدال طلا محروم کرد.
به گزارش شیرازه، رئیس هیات دوچرخه‌سواری فارس از پارگی زنجیر دوچرخه یکی از دوچرخه‌سواران شیرازی در هنگام مسابقات بین‌المللی خبر داد و اظهار داشت: فرزاد خدایاری در مرحله اول مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری در شهرستان بروجن دچار پارگی زنجیر شد.

هادی باشفاعت ادامه داد: این حادثه در حالی رخ داد که دوچرخه‌سوار شیرازی تا دور دوم نفر دوم مسابقه بود و در حال حمله به جایگاه نخست مسابقه بود.

وی اضافه کرد: برنده شدن دوچرخه‌سوار شیرازی در این رقابت مساوی با کسب مدال طلا و اخذ جایزه 700 یورویی در مرحله اول بود که متاسفانه به دلیل وقوع این حادثه از دست رفت.

باشفاعت اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تعویض زنجیر دوچرخه وی بتواند به مدال طلای مرحله دوم که فردا 21 خردادماه برگزار می‌شود دست یابد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری فارس با اشاره به فرسوده بودن دوچرخه متاسفانه دوچرخه فرزاد خدایاری اعلام کرد: یک ماه پیش زنجیر دوچرخه را تعویض کرده بودیم که کار اساسی برای یک دوچرخه‌سوار که قصد شرکت در مسابقه دارد، نبود.

باشفاعت تصریح کرد: برای ورزشکارانی از این دست که می‌توانند با مدال‌آوری برای استان ما افتخار بیافرینند باید دوچرخه و تجهیزات نو تهیه کرد.

این مقام مسوول افزود: بیش از 2 ماه با اداره کل ورزش و جوانان  و برخی از نهادهای دیگر مکاتبه کردیم که برای این دوچرخه‌سوار که عضو اصلی تیم ملی است و پنجم تیر ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان نیز اعزام خواهد شد، دوچرخه جدید تهیه کنیم که کمکی به وی نشد.

باشفاعت با تاکید بر توانمندی‌های این ورزشکار گفت:  فرزاد خدایاری با کسب مدال طلا برای اولین بار مجوز ورود به المپیک را خواهد گرفت و نباید فرسوده بودن دوچرخه وی را از این افتخار محروم کند.

وی ادامه داد: سال گذشته دوچرخه‌سواری فارس افتخارات زیادی برای ورزش استان کسب کرد اما حتی هزینه تامین یک زمین چمن مصنوعی به دوچرخه‌سواری اختصاص داده نشده است.

این مقام مسوول اضافه کرد: اگر با همه تلاش‌هایی که برای پیشرفت دوچرخه‌سواری استان انجام داده‌ایم، عیب دوچرخه فرزاد خدایاری فردا رفع نشود از ریاست این هیات استعفاء خواهم داد. 

 فرزاد خدایاری با چشمانی خیس پس از مسابقه از تعویض زنجیر دوچرخه خود به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان در ماه قبل خبر داد و اعلام کرد که توان خرید دوچرخه جدید با قیمت دوازده هزار دلار را ندارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان