کد خبر: ۱۳۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
در نشستی اعلام شد:

سازمان تبلیغات اسلامی در محله سعدی پایگاه اجتماعی دایر می کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از برپایی پایگاه اجتماعی این اداره کل در محله سعدی شیراز خبرداد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در نشست هم اندیشی با دستگاه‌های مختلف از جمله سازمانهای مردم نهاد شیراز بیان کرد: پس از سیل شیراز یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های مختلف برای مردم سیل زده شهرک سعدی شیراز است.

وی بیان کرد: در جریان سیل نیز درهای ادارات تبلیغات اسلامی فارس در تمام شهرستان‌ها بر روی مسافران باز شد تا در محیط ادارات اقامت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه به مساجد نیز اعلام شد که درهایشان را به روی مسافران باز نگه دارند، عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات نیز سرکشی از مصدومان در بیمارستان‌ها بود و اینکه حدود ۶۰ طلبه نیز به صورت شبانه روزی در کمپ‌ها و محل اسکان مسافران مستقر شدند.

حجت الاسلام مهرابی با اشاره به اینکه برای موضوع شهرک سعدی یک طرح را به صورت ملی تعریف کردیم، بیان کرد: بنا داریم یک پایگاه اجتماعی در شهرک سعدی برپا کنیم و از این پایگاه به خدمات رسانی به مردم این منطقه بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی در رسته و بخش‌های مختلف تعریف شده، بیان کرد: پایگاه ما در شهرک سعدی یک مسجد خواهد بود از این رو سعی می‌کنیم یکی از مساجد شهرک را برای دایر شدن پایگاه اجتماعی انتخاب کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه یک روحانی تمام وقت نیز در منطقه مستقر خواهد شد، عنوان کرد: هرکدام از مجموعه‌ها می‌توانند در قالب یکی از کمیته‌ها فعالیت‌هایشان را در پایگاه اجتماعی دنبال کنند تا بتواینم خدمات مناسبی را به مردم شهرک سعدی ارائه دهیم.

معاون تبلیغات اسلامی فارس در ادامه جلسه با اشاره به اینکه محله سعدی ازجمله منطقه آسیب پذیر در بخش آسیب‌های اجتماعی شناخته می‌شود، بیان کرد: در بحث سیل در این منطقه تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفت و اکنون باید این تلاش‌ها به ساماندهی مناسبی برسد.

حجت الاسلام شکرالله دانش عنوان کرد: پایگاه اجتماعی می‌تواند فعالیت‌ها را به صورت مناسب‌تری دنبال کند.

در ادامه جلسه معاون حوزه هنری فارس نیز به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرک از سوی حوزه هنری پرداخت و گفت: در روز پنجم فروردین ماه فعالیت‌های خیلی مناسبی از سوی مردم و سایر دستگاه‌ها صورت گرفت تا شرایط سیل زدگان بهتر شود.

وحید فرجی ادامه داد: حوزه هنری نیز اقدامات گسترده‌ای در راستای وظایف و مسئولیت‌های خودش از زمان وقوع سیل انجام داده است.

وی بیان کرد: اگر فعالیت‌ها در قالب همین پایگاه اجتماعی باشد فعالیت‌ها مؤثر تر خواهد شد ضمن اینکه حوزه هنری نیز پیشنهادات مفیدی برای این طرح تعریف کرده است.

در ادامه سایر اعضای جلسه نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای تشکیل این پایگاه اجتماعی پرداختند.

مهر

انتهای پیام/

نظرات بینندگان