کد خبر: ۱۳۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
دیدار فرمانده ناجا با نماینده ولی فقیه در فارس؛

جامعه پردازی از پیام های مهم بیانیه گام دوم انقلاب است

آیت الله دژکام در دیدار فرمانده ناجا گفت: خودسازی و جامعه پردازی از پیام‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب است و باید تلاش شود در تمامی مجموعه‌ها خودسازی تقویت شود.
به گزارش شیرازه، نماینده ولی فقیه در فارس در دیدار صبح امروز ضمن تشکر از زحمات چندین ساله سردار گودرزی فرمانده سابق نیروی انتظامی فارس، تامین امنیت پایدار و تلاش برای تحقق اهداف نیروی انتظامی را از ویژگی‌های دوران خدمت سردار گودرزی در استان اعلام کرد.
http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1398/3/22/3608356_166.jpg

آیت الله دژکام افزود: تامین امنیت در استان پهناوری، چون فارس طبیعتا کار بسیار سختی است که سردار گودرزی به خوبی از عهده آن بر آمده است.

وی تصریح کرد: البته در این راستا مجموعه دستگاه‌های اجرایی بویژه اعضای شورای تامین همکاری‌های لازم را داشته اند و این هدف باهمدلی و همفکری تمامی مسئولان محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خودسازی و جامعه پردازی را از پیام‌های مهم این بیانیه اعلام کرد و گفت: باید تلاش شود در تمامی مجموعه‌ها خودسازی تقویت شود.

آیت الله دژکام اظهارداشت: در کنار تقویت خودسازی، اعضای جامعه هم با پذیرفتن نقش‌ خود و ایفای آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز پیگیری در کارها را ازجمله الزامات دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های نظامی و انتظامی همکاری و پیگیری لازم را در کارها داشته باشند مطمئنا به نتایج خوبی دست پیدا خواهند کرد.

سردار اشتری فرمانده ناجا در این دیدار با اشاره به زحمات سردار گودرزی فرمانده سابق نیروی انتظامی فارس از بهبود شاخص های امنیتی موجود در استان خبرداد و افزود: علی رغم گستردگی و پهناور بودن استان فارس و وجود مشکلات خاص این استان از شرایط مطلوبی برخوردار است و تمام تلاش فرماندهی انتظامی کشور تحقق شرایط مطلوب تر است.

وی افزود: در سایه هماهنگی وحدت و همدلی که بین دستگاه های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی وجود دارد مردم استان فارس خوشبختانه توانسته اند از خدمات نیروی انتظامی به خوبی بهره مند شوند.
خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/
نظرات بینندگان