کد خبر: ۱۳۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
مدیرعامل گاز استان فارس:

طرح دعوی 91 میلیارد ریالی تسلیم مراجع قضایی شد

مدیرعامل گاز استان فارس گفت: به منظور تامین منافع عمومی و دولتی بیش از 91 میلیارد ریال طرح دعوی از سوی شرکت گاز فارس به مراجع قضایی تسلیم شده است.
به منظور تامین منافع عمومی و دولتی بیش از 91 میلیارد ریال طرح دعوی از سوی شرکت گاز فارس به مراجع قضایی تسلیم شده است.
به گزارش شیرازه، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان مطلب فوق افزود: با توجه اینکه اعتبار لازم برای اجراي پروژه‌هاي گازرساني در استان در درجه اول از طريق وصول گازبهاي مشتركين گاز تامين شده و پرداخت به موقع قبوض  زمينه ساز توسعه شبكه‌هاي گازرساني در اقصي نقاط استان می باشد لذا پیگیری و وصول مطالبات گازبها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.   
حسینی با اشاره به اینکه در مقاطع مختلف و به دلایل متفاوت برخی مشترکین در پرداخت صورتحساب گاز اهتمام لازم را به خرج نداده اند گفت: پس از انجام اقدامات لازم، صدور اخطاریه، مکاتبات مختلف با بدهکاران و مراجع ذی صلاح نهایتا به منظور احقاق حقوق عمومی و دولتی 35 پرونده با ارزش بیش از 91 میلیارد ریال در مراجع قضایی تشکیل و وصول مطالبات پیگیری شده است.
مدیرعامل گاز استان فارس ضمن تاکید بر سیاست تعامل با مشتریان ادامه داد: از تعداد 35 پرونده تاکنون 15 مورد با ارزش بیش از 73 میلیارد ریال منتج به وصول کامل مطالبات شده و بقیه موارد در دست پیگیری است.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان