کد خبر: ۱۳۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
آیین نکوداشت دهمین سال تاسیس بیمارستان مادر و کودک غدیر برگزار شد؛

خیرین برای توسعه و تجهیز بیمارستان مادر و کودک غدیر کمک کنند

در مراسم دهمین سال تاسیس بیمارستان مادر و کودک غدیر از خیرین بانی این بیمارستان تقدیر شد.

خیرین برای توسعه و تجهیز بیمارستان مادر و کودک غدیر کمک کنندبه گزارش شیرازه، شامگاه پنجشنبه 23 خرداد، آیین نکوداشت دهمین سال فعالیت بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز برگزار و در این آیین از خیرین بانی بیمارستان قدردانی شد.

رئیس بیمارستان مادر و کودک غدیر ضمن قدردانی از سیمین دخت مدرسی و حسن صراف که بانیان اصلی بیمارستان مادر و کودک غدیر هستند و همچنین قدردانی از زحمات تیم پزشکی و کارکنان این بیمارستان، اظهار کرد: طی 10 سال گذشته 700 هزار بیمار به صورت سرپایی یا بستری از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کردند.

مسعود امینی تصریح کرد: در بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز تاکنون 70 هزار عمل جراحی انجام شده است که برخی از آن‌ها کم نظیر است.

وی یادآور شد: درآغاز فعالیت بیمارستان 20 نفر مشغول به ارائه خدمات درمانی بودند اما اکنون 400 نفر در بیمارستان خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس بیمارستان مادر و کودک غدیر با بیان اینکه تعرفه‌های بیمارستان نسبت به سال گذشته یک سوم شده است، گفت: با وجود تلاش های بسیار کارکنان بیمارستان در بخش های مختلف اما حقوق دریافتی آن‌ها کم است و نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

خیرین بیمارستان مادر و کودک غدیر را تجهیز کنند

عضو هیات امنای بیمارستان مادر و کودک غدیر و رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با یادآوری اینکه احداث بیمارستان مادر و کودک غدیر با کمک خیرین بوده است، خواستار آن شد که خیرین در توسعه و تجهیز بیمارستان کوتاهی نکنند.

محمد هادی ایمانیه گفت: خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز در مقایسه با 30 الی 40 کشور اطراف ایران بی نظیر است.

وی تصریح کرد: جراحی جنین در رحم مادر که در این بیمارستان انجام شود در کشورهای معدودی مثل آمریکا و اسپانیا انجام می‌گیرد.

محمدرضا پنجه شاهین، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز هم با اشاره به اینکه تاکنون هزار ویزیت ناباروری در این بیمارستان انجام شده است، گفت: میزان موفقیت این عمل در بیمارستان 30 الی 35 درصد است در حالی که تا چند سال قبل میزان موفقیت در دنیا بین 10 الی 20 درصد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور متخصصین بیمارستان از لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان