کد خبر: ۱۳۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
علیرضا پاک فطرت در گفتگو با شیرازه:

مقام معظم رهبری با صحبت های اخیر خود، حجت را بر همه تمام و حیله گری آمریکا را نقش بر آب کردند/ موضع گیری مقام معظم رهبری، باعث عزت و غرور ملی شد

علیرضا پاک فطرت گفت: مقام معظم رهبری با صحبت های اخیر خود با نخست وزیر ژاپن، حجت را بر همه تمام و حیله گری آمریکا را نقش بر آب کردند.
 به گزارش شیرازه، علیرضا پاک فطرت کارشناس سیاسی و شهردار سابق شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه مقام معظم رهبری با صحبت های اخیر خود با نخست وزیر ژاپن، حجت را بر همه تمام و حیله گری آمریکا را نقش بر آب کردند، تصریح کرد: من خودم به شخصه معتقدم که اگر چنین رهبری نداشتیم که بعد از فوت امام راحل(ره) بیش از 30 سال رهبر را اداره کند، تا به حال چندین بار در کشور درگیری و کودتا شده بود و باز هم در دامن آمریکا بودیم.

به عقیده وی، خدا توفیق داده به کشور ما که چنین رهبری به ما داده که هم مدیر است و هم مدبر است و هم باهوش و هم باتجربه است و بهترین موضع گیری را در مقابل حیله گری های اخیر آمریکا کرده که حجت را بر همه ما تمام کرد و فکر می کنم آمریکا بعد از این مقداری از فشارهایش را کم کند و باور کند که ایران یک کشور مستقل است. 

پاک فطرت تأکید کرد: آن عده کثیری از مردم که واقعا دلشان برای استقلال کشور و انقلاب می طپید، با صحبت های اخیر مقام معظم رهبری، امیدواریشان نسبت به استقلال انقلاب بیشتر شد و خوشحال شدند.

وی با بیان اینکه البته عده کمی هم خودشان را کمی باختند و ممکن است از این صحبت ها دلگیر شده باشند، تصریح کرد: اما توده مردم که من در بینشان هستم، از موضع گیری مقام معظم رهبری به وجد آمده بودند و احساس غرور و سربلندی می کردند.
شهردار سابق شیراز با یادآوری اینکه ما برای چه انقلاب کردیم و برای چه این همه شهید دادیم؟ اظهار داشت: اگر قرار باشد بعد از چهل سال با این همه خون و انرژی برای اینکه کشور مستقلی باشیم و بله قربان گوی آمریکا نباشیم، دوباره برگردیم به همان زمان که اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

به نظر این کارشناس مسائل سیاسی، مستقل شدن در دنیای امروز هزینه هایی دارد که باید تحمل کنیم، اما به برکت خون شهدا این امر نزدیک است؛ اگرچه امروز هم کاملا مستقل هستیم و خودمان برای خودمان تصمیم می گیریم.

وی تأکید کرد: باید برای رهبرمان دعا کنیم که میشه راهنمای و پشتیبان ماست و اجازه نمی دهد که احساس ضعف کنیم و به سمت آمریکا برویم. 

پاک فطرت با اظهار اینکه باید هوشیار هم باشیم چراکه ارتباط با دنیا لازم است تصریح کرد: رهبری هم البته باهوش تر از این چیزهاست و همه چیز را رصد می کند.

شهردار سابق شیراز با تصریح بر اینکه نباید امیدوار باشیم که آمریکا برای ما کاری کنند تأکید کرد: خودمان باید در عین حالی که درحال مذاکره سیاسی هستیم، کار و تلاش را هم فراموش نکنیم. چرا که با کار و تلاش و پشتکار می شود مستقل شد؛ معتقدم که کار و تلاش امروزمان کم است و باید بیش از اینها کار و تلاش کنیم. 

وی تدکید کرد: در سایه کار و تلاش و پشتکار و صرفه جویی و ایجاد وحدت استقلال به وجود می آید.

فاطمه اسدزاده 
نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان