کد خبر: ۱۳۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

تصاویر منتسب به تجمع اعتراضی کازرون قدیمی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فیلم ها و تصاویری که به اسم تجمع اعتراضی مردم کازرون در شبکه های مجازی انتشار یافته قدیمی و آرشیوی است.
  به گزارش شیرازه، سید احمد احمدی زاده، افزود: برخی شبکه های معاند، فراخوانی مبنی بر تجمع مردم کازرون در روز ۲۵ خرداد ۹۸ نشر دادند اما از این فراخوان هیچ استقبالی نشد که این شبکه ها برای حفظ آبروی خود اقدام به انتشار تصاویر آرشیوی و قدیمی کردند.

وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب باید بدانند که مردم به رغم مسائل و مشکلاتی که دارند هیچگاه به نظام و انقلاب پشت نمی کنند و فریب ترفندها و حقه های نخ نما شده و کهنه رسانه ها و شبکه های معاند را نمی خورند.

او اظهار داشت: مردم ولایتمدار و انقلابی کازرون نیز که نسبت به این نقشه دشمنان آگاهی یافته بودند ضمن بی تفاوتی در قبال این فراخوان، اعتراض خود را از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی نسبت به اینگونه اقدامات کور اعلام کردند.

احمدی زاده گفت: همراهی مردم با نظام و انقلاب به گونه ای است که دشمنان را وادار کرده که از سر استیصال و ناتوانی در همراه کردن مردم با نقشه ها و برنامه هایشان، به دروغ و شایعه سازی متوسل شوند.

طی روزهای اخیر تصاویر و فیلم هایی تحت عنوان تجمع اعتراضی مردم کازرون در شبکه های مجازی منتشر شد.


نظرات بینندگان