کد خبر: ۱۳۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

انجام خدمات رایگان فوق تخصصی ivf در بهداری ناجا در فارس صحت ندارد

رئیس بهداری نیروی انتظامی استان فارس با هشدار به شهروندان نسبت به انتشار شایعه انجام خدمات رایگان فوق تخصصی ivf در مراکز بهداری ناجا گفت:در بهداری ناجای استان فارس همانند دیگر بهداری‌های کشور این خدمات انجام نمی‌شود.
به گزارش شیرازه، سرهنگ احمدعلی حبیبی با اشاره به انتشار شایعه در فضای مجازی مبنی بر انتشار پیامک حاوی بر ارائه خدمات رایگان  در بهداری ناجا و درمانگاه خیابان بهداری ناجا اظهارداشت: با توجه به اینکه بهداری ناجا تنها در امر خدمات پیشگیرانه فعالیت دارد و روزانه به بیش از 600 نفر خدمات کارت صلاحیت ارائه می‌دهد، تاکنون بخشنامه‌ای مبنی بر ارائه این نوع خدمات از سوی این مراکز درمانی ابلاغ نشده است.

وی با بیا ن اینکه به دنبال انتشار این شایعه، روزانه تعداد زیادی از شهروندان برای ارائه چگونگی این خدمت به بهداری‌های نیروی انتظامی استان مراجعه دارند گفت: شهرندان باید مطلع باشند اخبار موثق و رسمی را از خبرگزاری‌ها و رسانه ملی پیگیری کنند زیرا افراد سودجو برای انجام هرگونه فعالیت سودجویانه با استفاده از هر ترفندی افراد را در دام قرار می‌دهد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به نوع ارائه خدمات در بهداری‌های ناجا استان گفت: به طور میانگین روزانه بین 200 تا 250 نفر برای دریافت گواهینامه و انجام تست اعتیاد به کمیسیون پزشکی ناجا معرفی می‌شوند.

رئیس بهداری نیروی انتظامی استان فارس بیان کرد: هم اینک در بهداری‌های ناجا فارس خدمات پاراکلینیک، خدمات دندانپزشکی و خدمات تشخیصی انجام می‌شود که قرار است در آینده نزدیک تنوع ارائه خدمات فوق تخصصی در مراکز بهداری افزایش یابد.


نظرات بینندگان