کد خبر: ۱۳۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

تولیت شاهچراغ: مشکلات مالی علت توقف توسعه حرم/ امام جمعه شیراز: وظایف و تعاملات بین دستگاهی در توسعه حرم به خوبی مشخص نشده است

تولیت حرم شاهچراغ (ع) همچنین درخصوص اینکه پروژه توسعه حرم در قالب اجرای طرح ۵۷ هکتاری به کجا رسیده است، گفت: توسعه حرم در حال حاضر متوقف شده که علت این موضوع، وجود مشکلات اقتصادی است.
تولیت شاهچراغ: مشکلات مالی علت توقف توسعه حرم/ امام جمعه شیراز: وظایف و تعاملات بین دستگاهی در توسعه حرم به خوبی مشخص نشده استبه گزارش شیرازه، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بعدازظهر امروز سی‌ام خرداد ماه در نشست خبری تولیت‌های اعتاب مقدس ایران با بیان اینکه امروز دومین همایش تولیت‌های اعتاب مقدس ایران در حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد، گفت: آستان‌های مقدس حکم آب زلالی را دارد که مردم می توانند از آن سیراب شوند.

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب در ادامه با اظهار اینکه حضرت ربوبیت سرچشمه این آب زلال است، اعلام کرد: بایستی زمینه لازم جهت بهره‌برداری از حرم‌های مطهر فراهم و اتصال حرم‌های مطهر با یکدیگر بیش از گذشته شود.

وی درخصوص اینکه این جلسات چه نتیجه ملموسی برای مردم داشته است، اذعان داشت: انعقاد تفاهم‌نامه (ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی، رفاهی و غیره به زائران) بین آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و دیگر اعتاب از جمله فعالیت‌هایی است که آثار ملموس آن قابل ملاحظه است.

تولیت حرم شاهچراغ (ع) همچنین درخصوص اینکه پروژه توسعه حرم در قالب اجرای طرح ۵۷ هکتاری به کجا رسیده است، بیان کرد: توسعه حرم در حال حاضر متوقف شده که علت این موضوع، وجود مشکلات اقتصادی است.

این درحالیست که امام جمعه شیراز طی روزهای اخیر در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور ضمن گلایه از ناقص ماندن طرح جامع حرم شاهچراغ (ع) اعلام کرده بود که به نظر می‌رسد وظایف و تعاملات بین دستگاهی به خوبی مشخص نشده و روند کار به کندی پیش می‌رود.
نیلوفر پرتو
نظرات بینندگان