کد خبر: ۱۳۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی:

انتقاد دردی از فوتبال فارس درمان نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فجرشهید سپاسی شیراز گفت: شرایط به گونه ای است که باید دست از انتقاد برداریم و به دنبال هم افزایی باشیم، انتقاد دردی از فوتبال فارس درمان نمی‌کند.
به گزارش شیرازه، عبدالرسول فلاح مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فجرشهید سپاسی شیراز که در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان فارس، رئیس هیات فوتبال استان و رئیس هیات فوتبال شیراز سخن می گفت، با بیان اینکه ما نیز در برخی مواقع و به دلیل برخی نامهربانی ها و بدقولی ها منتقد مدیران شهری و استانی بوده ایم افزود: امروز دیگر انتقاد کردن دردی را از فوتبال فارس دوا نمی کند، بلکه باید با نزدیک کردن ایده ها وایجاد انگیزه مطالبه در شهر و استان به دنبال صعود به لیگ برتر بود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به لیگ برتر باید حس خواستن و فعل توانستن در تمام علاقمندان به فوتبال حتی مردم کوچه و بازار بوجودآید گفت:چه ایرادی دارد که شهرداری شیراز با طراحی های انگیزشی و نصب بیلبوردهایی با این مضامین ازهمین الان این حس را درشهر تقویت کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فجرشهید سپاسی شیرازدر این نشست که با هدف بررسی شرایط کنونی این باشگاه برگزار شده بود،به حفظ 60 درصدی اسکلت این تیم در فصل جدید رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور اشاره کرد و افزود: ترمیم نقاط ضعف تیم و جذب بازیکنان جدید با نظر داوودمهابادی سرمربی این فصل باشگاه انجام می شود.

فلاح تعامل خوب سرمربی با مجموعه مدیریتی باشگاه و برنامه محور بودن باشگاه فجرشهید سپاسی را از جمله نقاط قوت این باشگاه پانست و گفت:ما هیچ گاه خوپمان را با دیگر تیم ها و دیگر استان های کشور مقایسه نمی کنیم.

وی ادامه داد:واقعیت ماجرا این است که ما در یک استان غیر صنعتی با شرایط خاص خودش زندگی می کنیم،اما این محدودیت ها باعث نمی شود تا دست از تلاش و کوشش برداریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فجرشهید سپاسی شیراز بابیان اینکه برای دیگر تیم های فوتبال استان نیز آرزوی موفقیت داریم از بروز زمزمه هایی مبنی بر مرتفع شدن مشکلات تیم فوتبال برق شیراز استقبال کرد و افزود:فجرشهید سپاسی و برق شیراز دو تیم پرسابقه وریشه دار در فوتبال استان و کشور هستند و هرگاه این دو تیم در اوج بوده اند نه تنها به فوتبال استان که به فوتبال کشور هم کمک کرده اند.

فلاح از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان فارس در یکی دو فصل گذشته از نمایندگان فوتبال فارس در لیگ دسته یک تقدیر کرد و گفت:شک نکنید اگر این حمایت ها نبود درحال حاضر فارس در لیگ دسته یک هم نماینده نداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این نشست به محدودیت های مالی و قانونی در مسیر کمک اداره کل ورزش و جوانان به تیم های فوتبال و ورزش حرفه ای اشاره و اضافه کرد: علیرغم تمام این محدودیت ها، عزم این اداره کل و مجموعه مدیرتی شهر و استان برای صعود نماینده فارس به لیگ برتر جزم است.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه در فصل جاری مدیریت بحث حمایت از نمایندگان حاضر در لیگ دسته یک را به هیات فوتبال واگذارکرده ایم،افزود:در کنار این تفویض اختیار به دنبال استفاده از تمامی ظرفبت های استانی و ملی برای فراهم سازی شرایط صعود نماینده فارس به لیگ برتر هستیم.

دبیر شورای عالی ورزش استان با بیان اینکه در مسیرصعود فجر شهید سپاسی در دوفصل گذشته همه ما به نوعی دچار غروری کاذب شدیم ،گفت:با درس گرفتن از گذشته باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنیم که اتفاقات فصل گذشته و حسرت صعود به خاطر نداشتن یک امتیاز به دلمان نماند.

کامیاب کسب موفقیت های ورزشی را عاملی مهم و تاثیرگذار در ایجاد انسجام اجتماعی دانست و با بیان اینکه صعود نماینده فارس نیز ازاین قاعده مستثنی نیست، افزود: توقیت انسجام اجتماعی، مهم‌ترین عاملدر دست‌یابی به توسعه اقتصادی ، فرهنگی واجتماعی محسوب می‌گردد،از این رو باید با درک صحیح از اهمیت این موضوع همه ما به دنبال رسیدن به این هدف مشترک باشیم.

ایسنا

انتهای پیام/


نظرات بینندگان