کد خبر: ۱۳۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۸

شکست‌های پی در پی سهم تنها نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان

خلیج فارس شیراز در هفته ۲۱ لیگ مقابل آذرخش تهران بازی کرد که با نتیجه ۲ بر یک این بازی را نیز واگذار کرد و طعم دوباره شکست را چشید.
به گزارش شیرازه، در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران 12 تیم حضور دارند که تاکنون 21 هفته این مسابقات برگزار شده است و تنها یک هفته دیگر به پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده و تکلیف اغلب تیم‌ها مشخص شده است.

تیم خلیج فارس تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان است که در این دوره لیگ نتایج خوبی کسب نکرد اما در هفته‌های 16، 17 و 18 بازی موفق شد که حریفان خود را شکست دهد و پیروز بازی باشد اما در ادامه بازی‌ها شکست را در کارنامه خود ثبت کرد. 

خلیج فارس شیراز نیز  با 21 بازی، 3 برد، 3 تساوی و 15 باخت با 12 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است و در این هفته مقابل آذرخش تهران بازی کرد که با نتیجه 2 بر یک این بازی را نیز واگذار کرد و طعم دوباره شکست را چشید.

سرور ساعدی، سمانه رضایی، سمیه براتیه، سحر ورمرزیاری داوران دیدار آذرخش تهران و خلیج فارس شیراز را برعهده داشتند. 

این هفته حساسیت زیادی برای آذرخش تهران داشت چراکه در صورت شکست آذرخش تنها نماینده پایتخت در لیگ برتر فوتبال بانوان پس از دو سال حضور در بالاترین سطح حرفه‌ای، از این رقابت‌ها خداحافظی و به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کرد اما با این پیروزی دلگرمتر هفته پایانی را به سرانجام می‌رساند. 

تیم خلیج فارس شیراز در نیم فصل نخست این دوره از لیگ به دلیل مشکلات مالی و استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه نتایج خوبی کسب نکرد و تا مرز از دست دادن امتیاز از لیگ برتر پیش رفت. 

در نیم فصل دوم این تیم به صورت رسمی تحت حمایت لران زاگرس قرار گرفت و پس از آن با عنوان « لران زاگرس» در جدول لیگ قرار گرفته و تنها تیمی است که با نام 2 باشگاه در یک فصل بازی می‌کند.

تیم خلیج فارس شیراز علاوه بر تغییر نام در میانه لیگ با اتفاقات دیگری نیز روبه‌رو بود که نمونه آن حاشیه‌های هفته هفدهم است. در هفته هفدهم این تیم مقابل پالایش گاز ایلام قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر از مقابل این تیم گذشت اما پس از بازی در رختکن درگیری بین این دو تیم رخ داد که پای کمیته انضباطی را نیز به بازی‌های لیگ باز کرد.

همچنین در هفته نوزدهم نیز نماینده شیراز در اعتراض به تصمیم داوری از زمین بیرون رفت و پس از حدود 20 دقیقه دوباره وارد زمین شد.

تسنیم

انتهای پیام/

نظرات بینندگان