کد خبر: ۱۳۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۸

ارائه محصولات و توانمندي هاي صنعتگران فارسی در نمايشگاه گوانگجو چین

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از اعزام فعالان صنعتي كشور به بزرگترين نمايشگاه صنايع كوچك و متوسط چين خبر داد.
به گزارش شیرازه، احد فتوحي مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با اشاره به انتخاب استان فارس بعنوان استان معين در اعزام فعالان صنعتي به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین در گوانگجو چين گفت: اين تور نمايشگاهي با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و با محوريت شركت شهرك هاي صنعتي فارس برگزار و واحدهاي  صنعتي مطرحي از سراسر كشورحضور خواهند داشت.

وي افزود: با بيان اينكه افزون بر 35 شرکت ایرانی در پاویون کشورمان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) که از ۳ تا ۶ تیر ماه سال جاری در گوانجو برگزار مي شود  حضور خواهند داشت گفت: در این نمایشگاه بيش از ۳۰ کشور و همچنین سازمان های بین المللی در قالب  2533 غرفه حضور خواهند داشت و شرکت شهرک های صنعتی فارس به عنوان استان معین مسوولیت برگزاری پاویون ایران را در این نمایشگاه را برعهده دارد.

وي  افزود: در این نمایشگاه بخش خصوصی ایران در حوزه پوشاک، کیف و کفش، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، صنایع دستی و صنایع برق و الکترونیک حضور خواهند داشت.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس همچنین از ارائه  محصولات خوشه های فرش 18 استان کشور در این نمایشگاه خبردادو گفت: علاوه بر آن در این نمایشگاه محصولات و خدماتی در حوزه های هوش مصنوعی، تولید هوشمند، حفظ انرژی، فناوری های جدید، داده های بزرگ، اینترنت صنعتی و تولید هوشمند به نمایش گذاشته می‌شوند.

وي  با اشاره به اينكه  این نمایشگاه از سال 2004 با هدف ارتقاء مبادلات و همکاری بین شرکت های کوچک و متوسط و همتایان خارجی آنها، توسط دولت مرکزی چین راه اندازی شده است گفت: حمايت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با همراهی کنسولگری ایران در گوانگجو سبب شده تا امسال از نظر مشارکت، یکی از پرتعداد ترین حضور بخش خصوصی ایران در نمایشگاه های خارجی میسر گردد و علاوه بر حضور شرکت ها در نمایشگاه، یک هیات تجاری نیز از فعالین صنعت ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

فتوحي  با اشاره به اهميت مذاكرات تجاري و اقتصادي بين فعالان صنعتي ،تجاري و اقتصادي تصريح كرد: تمهيداتي بمنظور برگزاري  مذاکرات B2B  فعالان اقتصادي كشور با تجار چینی و همچنین تجار دیگر کشورها درنظر  گرفته شده است.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی از این رویداد گفت: با هماهنگی های انجام شده بين سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران و سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، در نمایشگاه سال جاری تجار و تولیدکنندگان از ۱۲ استان  کشور حضور خواهند داشت که این موضوع ایران را به مهم ترین شریک خارجی چین در نمایشگاه امسال تبدیل کرده است.

فتوحي همچنين از حضور 16فعال صنعتي از استان در اين تور نمايشگاهي خبرداد و گفت: استان فارس بيشترين تعداد اعزامي را به خود اختصاص داده است.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس تصريح كرد: صنعتگران  اعزامي از استان فارس ،در حوزه هاي صنايع تبديلي و تكميلي كشاورزي،بسته بندي خشكبار،صنايع فراوري سنگ و فرش دستباف به ارائه توانمندي هاي خود خواهند پرداخت.

وي تصريح كرد: بخشي از هزينه هاي اين تور نمايشگاهي از محل كمك هاي يارانه اي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي پرداخت و ارائه محصولات واحد ها در پاويون جمهوري اسلامي ايران در اين نمايشگاه نيز رايگان است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان