کد خبر: ۱۳۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۸
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس مطرح کرد:

تقویت مراکز بسیج در شهر صدرا / احداث ساختمان جدید سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در دستور کار سپاه

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: با توجه به جمعیت بالای شهر صدرا توسعه مراکز و زیرساخت‌های بسیج باید در دستور كار قرار گیرند.
به گزارش شیرازه، سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در بازدید از سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: با توجه به اینکه شهر جدید صدرا یکی از شهرهای پرجمعیت فارس به شمار می‌رود، باید مراکز و حوزه‌های بسیج در این شهر، به شکل مناسبی توسعه یافته و تقویت شود.

وی با اشاره به در دستورکار قرار داشتن ساختمان جدید سپاه محمدرسول‌الله(ع) اظهار کرد: مراکز و حوزه های بسیج این ناحیه به لحاظ زیرساختی نیازمند اقدامات مهندسی از قبیل ایجاد یا بهبود و توسعه ساختمان‌ها است. 

بوعلی با اشاره به اینکه بازدید از نواحی بسیج با هدف بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: بسیج برای انجام مطلوب مأموریت‌های محوله، نیازمند فضای بهتر و مناسب‌تری است.

سرهنگ بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در ابتدای این دیدار ابراز امیدواری کرد که بازدید جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، روند تقویت زیرساخت‌ها در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، شتاب بیشتری پیدا کند.

نظرات بینندگان