کد خبر: ۱۳۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۸
با حکم فرمانده سپاه فجر فارس؛

اسماعیل قزل سفلی معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس شد

معاونت اجتماعی سپاه در راستای دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است .
به گزارش شیرازه، اسماعیل قزل سفلی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فجر فارس به عنوان معاون اجتماعی سپاه فجر این استان منصوب شد.

 این معاونت تازه تاسیس سپاه فجر استان فارس در راستای جامه عمل پوشاندن به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث آسیب های اجتماعی و با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح ذیل سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شده است.

تلاش برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه های اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، عفاف و حجاب، تلاش برای احیای واجب فراموش شده" امربه معروف و نهی از منکر "و گفتمان سازی و نهادینه کردن آن در سطح جامعه با رویکرد مطالبه گری از مسئولین در حوزه های مختلف، محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی در زمینه های فراهم سازی بسته های حمایتی و آماده سازی ساز و کار های ازدواج آسان(جهیزیه و مشاره تحصیلی و مشاوره ازدواج و...)، تلاش برای نهادینه کردن انضباط اجتماعی و سبک زندکی ایرانی اسلامی از جمله مهمترین ماموریت های معاونت اجتماعی سپاه می باشد.

انجام مطالعات اجتماعی در حوزه های مختلف با رویکرد آینده پژوهی در جهت گزارش و تهیه برآورد وضعیت، بستر سازی برای نقش آفرینی نخبگان و سازمان های مردم نهاد و تشکل ها در امور اجتماعی از دیگر ماموریت های معاونت اجتماعی در سپاه است.

گفتنی است فرمانده بسیج دانشجویی استان فارس، مسئول بسیج رسانه استان فارس، مسئولیت های مختلف در حوزه های رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی در سطح رده های سپاه فجر استان فارس از جمله سوابق اسماعیل قزل سفلی معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس می باشد.

نظرات بینندگان