کد خبر: ۱۳۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۸
مدیرکل اوقاف فارس خبر داد:

برگزاری 25 همایش استانی برای تکریم امام‌زادگان

مدیرکل اوقاف فارس از برگزاری 25 همایش استانی همزمان با روز بزرگداشت و تکریم امام‌زادگان خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت در صدها بقعه متبرکه در سطح استان فارس جشن‌های متعددی برگزار خواهد شد.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه کرامت به خبرنگار شیرازه گفت: یکی از شاخص‌ترین ویژه‌ برنامه‌های اداره اوقاف فارس در دهه کرامت، بزرگداشت امام‌زادگان است که در روز پنجم ذی‌القعده یعنی روز تکریم امام‌زادگان در سطح استان برگزار خواهد شد.

سید عباس موسوی با اشاره به این که 25 همایش استانی برای بزرگداشت و تکریم امام‌زادگان در دهه کرامت برگزار خواهد شد، افزود: یک همایش در شهر شیراز و 24 همایش دیگر در سایر شهرستانهای استان در این روز برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به سایر برنامه‌های اداره اوقاف فارس در دهه کرامت، بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این دهه می‌توان به برگزاری جشن‌های متعدد در صدها بقعه متبرکه استان فارس اشاره کرد. 
مدیرکل اوقاف فارس به خبرنگار مهر گفت: از دیگر برنامه‌های فرهنگی این اداره که خوشبختانه تاثیر بسزایی در زمینه ترویج فرهنگ وقف را به همراه داشته است، جشنواره ملی عکس وقف بوده است.

وی در رابطه با جشنواره ملی عکس وقف افزود: مراسم داوری ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقف، «چشمه همیشه جاری» طی دو مرحله انجام شد که در مرحله اول هیئت انتخابی در میان هزار و 716 عکس ارسالی، آثاری را به عنوان منتخب در مرحله مقدماتی برگزیدند.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی با اشاره به این که در مرحله دوم نیز هیئت داوران  آثار منتخب را داوری کرده‌اند افزود: داوران ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقف در بخش حرفه‌ای 3 نفر  و در بخش موازی نیز 3 نفر را به عنوان برگزیدگان برتر این مسابقه انتخاب کردند.


نظرات بینندگان