کد خبر: ۱۳۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

طلب میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سازمان های بیمه گر

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 763 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر طلب دارد که از این میان، بیشترین مقدار بدهی مربوط به سازمان بیمه تامین اجتماعی است.
به گزارش شیرازه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 763 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر، شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت ایران، بیمه نیروهای مسلح و بیمه کمیته امداد امام خمینی(ره)، طلب دارد که از این میان، بیشترین مقدار بدهی مربوط به سازمان بیمه تامین اجتماعی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام خبر فوق و اشاره به تنگاهای سخت اداره کردن دانشگاه به سبب تورم اقتصادی و مشکل تامین منابع مالی، گفت: با وجود همه مشکلات، تدبیر و تلاش کردیم تا همچنان خدمات بهداشتی و درمانی به هم استانی ها و هموطنان به صورت پیوسته ارایه شود، بسترهای آموزشی و پژوهشی برای دانشجوبان و اساتید، همچنان فراهم بماند و مطالبات مالی پزشکان و کارکنان به تدریج پرداخت شود.

دکتر «مهرداد شریفی» با تشکر از همکاری مناسب مدیران سازمان های بیمه گر استان با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزود: درصورت دریافت مطالبات مالی دانشگاه از بیمه ها، امکان پرداخت همه مطالبات مالی دانشگاهیان، فراهم می شود.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان