کد خبر: ۱۳۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی و بین‌المللی عکس «شیراز امروز»

ششمین دوره ملی و سومین دوره بین‌المللی عکس «شیراز امروز» در چهار بخش در تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، ششمین دوره ملی و سومین دوره بین‌المللی عکس «شیراز امروز» در چهار بخش در تیرماه در شیراز برگزار می‌شود و مهلت ارسال اثر به جشنواره تا 20 تیرماه تمدید شد. 

پیش از این مهلت ارسال اثر به جشنواره هشتم تیرماه اعلام شده بود اما این زمان تا 20 تیرماه تمدید شده و براساس اعلام دبیرخانه با توجه به نیاز به زمان برای داوری آثار این تاریخ تغییر نخواهد کرد. 

چهار بخش این جشنواره عبارتند از: «شهروند فرهنگ مدار»، «شب نگاری در فضاهای تعاملی شهر شیراز»، «زیبایی، نشاط و پویایی شهری» و بخش ویژه جایزه میرزا حسن عکاسباشی است. 

بخش اول در سطح ملی و بین‌المللی با موضوع شهروند فرهنگ مدار و در قالب تک عکس، بخش دوم در سطح ملی و بین‌المللی با موضوع شب نگاری در فضاهای تعاملاتی شیراز در قالب تک عکس، بخش سوم در سطح ملی و بین‌المللی عکاسی خیابانی با موضوع زیبایی، نشاط و پویایی شهری در قالب تک عکس و بخش ویژه جایزه میرزا حسن عکاسباشی در قالب مجموعه عکس در نظر گرفته شده است. 


شرکت در این جشنواره برای عموم  آزاد است و تنها در بخش چهارم، بخش " جایزه میرزا حسن عکاسباشی " مختص عکاسان بومی شیراز است و مجموعه‌ عکس‌ها باید بین 7 تا 12 فریم باشد. 

هر عکاس می‌تواند حداکثر 5 اثر در بخش‌‌های اول و دوم  به صورت تک عکس ارسال و در بخش سوم تلفن همراه هر عکاس حداکثر 20 عکس را می‌تواند در صفحه اینستاگرام جشنواره بارگزاری کند. 

دبیرخانه جشنواره هشتم تیرماه را آخرین مهلت برای دریافت آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره اعلام کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ارائه آثار خود و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.festivals.shiraz.ir مراجعه کنند.

براساس زمان‌بندی جشنواره اختتامیه، اعلام نتایج نهایی و گشایش نمایشگاه 27 تیر ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان