کد خبر: ۱۳۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۸
سردار غیاثی:

وظیفه مهم بسیج دانشجویی ترویج تفکر انقلابی در دانشگاه در راستای استکبار ستیزی، عدالت خواهی و عشق به ولایت است

کادرسازی برای انقلاب اسلامی رسالت مهم بسیج دانشجویی است.
 به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه فجر فارس در آیین تکریم و معارفه، مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی استان فارس گفت: وظیفه مهم بسیج دانشجویی ترویج تفکر انقلابی در دانشگاه در راستای استکبار ستیزی، عدالت خواهی و عشق به ولایت است.

سید هاشم غیاثی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران افزود: این شهید والامقام الگوی معنویت و اخلاق برای نخبگان و جامعه دانشگاهیان کشور است.

وی خطاب به مسئولان و اعضای بسیج دانشجویی گفت: این قشر اثرگذار باید نسبت خودش را با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بشناسد و در این راستا حرکت کند.

فرمانده سپاه فجر با بیان این که «کادرسازی برای انقلاب اسلامی» رسالت مهم بسیج دانشجویی است افزود: دانشگاه یکی از نماد‌های اقتدار نظام و مبدا تحول جامعه و وظیفه مهم بسیج دانشجویی نیز ترویج تفکر انقلابی در دانشگاه در راستای استکبار ستیزی، عدالت خواهی و عشق به ولایت است.

سردار غیاثی گفت: بسیج دانشجویی باید با نگاه راهبردیِ " توانمندسازی و نقش آفرینی " فعالیت‌های خود را به صورت هدفمند برنامه ریزی کند و تعامل هدفمند با مدیران دانشگاه و نهاد رهبری را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ هوشیاری نسبت به مسئله تهاجم فرهنگی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به مدارس و دانشگاه‌ها چشم طمع دوخته اند و شخصیت نوجوانان و جوانان جامعه را هدف گرفته اند.

فرمانده سپاه فجر افزود: دانشجویان انقلابی و بسیج دانشجویی مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از جامعه و مسئولان را در یک فضای منطقی پیگیری و دنبال کنند.
در این مراسم از زحمات اسماعیل قزل سفلی تجلیل و سعید یوسفی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شد.

نظرات بینندگان