کد خبر: ۱۳۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۸

خروج ۷۵ قلم دارو از بیمه

لزوم حمایت خیران از بیماران نیازمند بیشتر می‌شود.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از خروج ۷۵ قلم دارو از بیمه خبر داد.

فرخ بهارلویی افزود: با آزاد شدن اقلام دارویی، نیازمند ورود خیران به کمک‌رسانی به بیماران نیازمند هستیم.

وی گفت: همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور ابراهیم متولیان رئیس سازمان جامعه پزشکی کشور برگزار و نقشه راه مقام معظم رهبری در قالب بیانیه راهبردی بررسی شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با بیان این که نقشه راهبردی ۷ گانه با موضوع علم و پژوهش قوی‌تر از گذشته با موضوع پژوهش و شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی جامعه پزشکی عملیاتی و اجرایی می‌شود، افزود: مبارزه با فساد و افزایش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی از محور‌های این همایش است.

بهارلویی افزود: گروه عمومی شامل پزشکان، پرستاران، ماما، تغذیه و روانشناس هفته‌ای یک‌بار در محله‌ها حضور می‌یابند و مشغول ارائه خدمات درمانی می‌شوند.

وی گفت: اعزام گروه‌های تک و چند تخصصی از پزشکان چشم، زنان و ارتوپدی و نیز راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و سیار ۲ بار درسال در مناطق محروم و کم برخوردار از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج جامعه پزشکی فارس در قالب تحقق تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس افزود: استقرار گروه امدادی و پزشکی در مدت ۱۵ روز در بخش اسماعیلیه اهواز، توزیع لوازم موردنیاز سیل‌زدگان، پرداخت وجه نقد و نیز کمک به منطقه شهرک سعدی شیراز با تشکیل ۱۲ بلوک گروه پزشکی عمومی، زنان و زایمان، طب اورژانس، روان‌پزشک اطفال طب سنتی و سرکشی، درمان و مشاوره، از فعالیت‌های جامعه بسیج پزشکی در کمک‌رسانی به جامعه هدف بوده است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان