کد خبر: ۱۳۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۸

رونمایی از تابلو شهدای نیروی دریایی ارتش در شیراز

با حضور دریادار دوم رحیم قیطاسوند از تابلوی شهدای نیروی دریایی ارتش استان فارس در شیراز رونمایی شد.
به گزارش شیرازه، با حضور دریادار دوم «رحیم قیطاسوند» معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین عقیدتی و سیاسی نداجا، خانواده‌های شهدا و مسئولان از دو تابلوی شهدا ی نیروی دریایی ارتش استان فارس در شیراز رونمایی شد.

این تابلو‌ها که در میدان ولیعصر و تقاطع غیر همسطح شهدای ۷ آذرشهر شیراز نصب شده به همت نمایندگی نیروی دریایی ارتش مستقر در استان فارس، شهرداری شیراز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء ساخته شده است.

دریا دار دوم رحیم قیطاسوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا نیروی دریایی ارتش و دوران دفاع مقدس بابیان اینکه هدف از ایجاد چنین تابلو‌هایی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است، اظهار داشت: روحیه ایثار، گذشت و فداکاری در سطح جامعه موجبات افزایش امیدواری به آینده و در نتیجه نشاط و سرزندگی در بین کارکنان نیروی‌های مسلح می‌شود.

وی تصریح کرد: جوانان کارآمد ایران اسلامی با تکیه بر تجربیات پیشکسوتان و کسب تجربه و عبرت از گذشته، اکنون در دریا‌های آزاد و خلیج عدن در حال حراست و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در دریا هستند.

همچنین در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده معظم شهدا با اهدا هدایا تجلیل به عمل آمد.

نظرات بینندگان