کد خبر: ۱۳۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۸
سردار اسدی:

نیروی انتظامی تنها متولی امر به معروف و نهی از منکر نیست و تک تک مردم باید نسبت به این امر واجب حساس باشند

یادواره ۶۷ شهید مدافع حرم استان فارس و شهدای دوران دفاع مقدس محله سلطان‌آباد شیراز شامگاه پنج‌شنبه، ۶ تیرماه با حضور پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس و حضور گسترده مردم، علما و فضلا در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش شیرازه، سردار محمدجعفر اسدی، مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در این مراسم ضمن گرمیداشت مقام والای شهدا اظهار داشت: شهدا آمده‌اند تا راه خود را گم نکنیم.

وی افزود: اگر امروز در جهان کسی مقابل ایران اسلامی نیست و بزرگترین سردمدار استکبار جهانی یعنی آمریکا در مقابل ایران زانو زده است به برکت خون شهداست


سردار اسدی بیان کرد: امروز ۶ ارتش تمام عیار در برخی کشورها از جمله عراق، سوریه، افغانستان، یمن، ایران درست کردیم که هر کدام در جایی مستقر شده‌اند و دارند کاری که انقلاب اسلامی آغاز کرد ادامه می‌دهند. در سوریه چند لشکر فاطمیون، زینبیون، حزب الله و غیره برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) تشکیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی هنوز دنبال برقراری ارتباط با آمریکا هستند و می‌گویند طرفدار دیوار نیستیم و طرفدار پل هستیم اما پل به کجا، به جهنم؟ گفت: این شهدا راه هدایت و پل سعادت هستند.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی مردم دانست و افزود: نیروی انتظامی تنها متولی امر به معروف و نهی از منکر نیست و تک تک مردم باید نسبت به این امر واجب حساس باشند و خود را مسئول بدانند.

لازم به ذکر است در این مراسم مجله شاهدیاران ویژه اولین شهید مدافع حرم، سردار شهید عبدالله اسکندری رونمایی شد.

گفتنی است معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و معرفی بزرگان و شخصیت های تاثیر گذار در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدا بین المللی اسلام اقدام به مجله انتشار مجله شاهدیاران در گستره ملی و بین المللی نموده است و این مجله هرماه با اختصاص به معرفی ابعاد شخصیتی یک شهید بزرگوار منتشر میشود. در شماره 161 و 162 این مجله به معرفی شهید بی سر، شهید عبدالله اسکندری پرداخته شده است.

نظرات بینندگان