کد خبر: ۱۳۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۸
میهمانان رسیدند؛

شیراز معطر به عطر شهدا شد / ورود پیکر شهدای تازه تفحص شده به فرودگاه شهید دستغیب شیراز

ساعتی پیش و در نیمه‌شب جمعه شهدای تازه تفحص‌شده دفاع مقدس وارد فرودگاه شیراز شدند.
 به گزارش شیرازه، در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، استان فارس میزبان پیکر مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم خواهد بود.

از میان این شهدا، ۹ شهید متعلق به دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم است، اظهار داشت: در میان شهدای دفاع مقدس پیکر مطهر شش شهید شناسایی شده و سه شهید نیز گمنام هستند.

 مراسم تشییع این شهدای عزیز در شیراز بعد از نمازجمعه امروز از حرم مطهر شاهچراغ به سمت چهارراه شاهزاده قاسم انجام می‌شود.

همچنین آیین خاکسپاری شهدا نیز صبح فردا همزمان با شهادت امام صادق(ع) در شهرستان‌های جهرم، استهبان، لامرد و فسا و شیراز برگزار خواهد شد.

نظر به میزبانی استان فارس و شهر شیراز از 10 شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، از کلیه مردم استان جهت شرکت در مراسم ها دعوت می شود.

 برنامه استقبال، بدرقه، تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر در فارس به شرح زیر است:
-مراسم استقبال از شهدا جمعه ۰۹۸/۰۴/۰۷  ساعت ۹صبح فرودگاه شهید دستغیب شیراز(فقط برای رسانه ها و یگان ویژه نظامی) 
- حضور شهداء در نمازجمعه شیراز و تشییع شهدا بعداز نماز جمعه بر روی دستان نمازگزاران به سمت شاهزاده قاسم  و تدفین شهید مدافع حرم آصف امیری در گلزار شهدای شیراز
- مراسم شب وداع  با شهدای گمنام در حرم مطهر شاهچراغ(ع) روز جمعه98/04/07 همزمان با نماز مغرب و عشاء
-مراسم تشییع و تدفین دو شهیدگمنام در شهر شیراز محله شریف آباد، بلوار اتحاد، بوستان شهروند ساعت 9صبح روز شنبه 98/04/08 همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) 
-مراسم تشییع و خاکسپاری ۵ شهید بانام و یک شهیدگمنام دوران دفاع مقدس در شهرستانهای جهرم، استهبان و لامرد  وفسا روز شنبه 98/04/08
نظرات بینندگان