کد خبر: ۱۳۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۸
نماینده ممسنی در شورای اسلامی فارس:

در راه‌سازی برای شهرستان‌های مختلف فارس تبعیض قائل می‌شوند

نماینده شهرستان ممسنی در شورای اسلامی استان فارس از مسؤولان و نمایندگان مجلس به واسطه بی‌توجهی به جاده‌ی مرگبار بابامیدان به گچساران، انتقاد شدید کرد.
به گزارش شیرازه،ایلوش شریفی نماینده شهرستان ممسنی در شورای اسلامی استان فارس با این ادعا که سالانه چند صد نفر از هموطنان‌مان در مسیر کوتاه بابامیدان به پل بریم فارس کشته و زخمی می‌شوند، گفت: به عنوان یکی از نمایندگان مردم این مرز و بوم، با همه‌ی وجود از اینکه در چنین وضعیتی در این منطقه زندگی می‌کنیم احساس تأسف و شرمندگی می‌کنم.

وی افزود: همین یک ماه قبل شاهد مرگ دلخراش یک خانواده با تمام اعضای خود در یک سانحه دلخراش بوده‌ایم و به فاصله کمی بعد یک عروس و داماد را در همان نقطه از دست داده‌ایم؛ داد بی‌گناهی مردم مظلوم این منطقه را به کجا ببریم؟

شریفی، تبعیض در بین شهرستان‌ها و استان‌های مختلف را غیرقابل تحمل دانست و گفت: در همین شورای استان برخی از اعضا از تأخیر در چهار بانده کردن شدن جاده‌های خود گلایه دارند و در سوی دیگر ما در ممسنی و رستم گرفتار تبدیل جاده ۵ متری به ۶ متری هستیم!

نماینده ممسنی در شورای اسلامی فارس تصریح کرد: به عنوان نمونه باید بگویم اگر در شهرستان جهرم به دنبال چهار بانده کردن اتوبان هستند به این دلیل است که آقای رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران است؛ در گچساران کهگیلویه و بویراحمد هم اگر اتوبان عریض و طویل احداث کرده‌اند، چون آقای تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه است؛ چرا باید چنین باشد؟ این چه تبعیضی است که گریبان شهرستان‌های مختلف را گرفته است؟!

شریفی با بیان اینکه راه‌های ممسنی و رستم، محور ترانزیتی مناطق همسایه محسوب می‌شود؛ افزود: نفت و گاز گچساران و خوزستان را از محور‌های نحیف این منطقه می‌برند و نوش جان می‌کنند، اما فکری به حال جاده‌های زیر پای خود نمی‌کنند!

این عضو شورای اسلامی فارس با گلایه شدید از نماینده فعلی و ادوار شهرستان‌های ممسنی و رستم، گفت: وضعیت وخیم راه‌های این دو شهرستان نشان می‌دهد که نمایندگان ما در مجلس یا پیگیری نکردند و یا اصلاً جان موکلان‌شان برایشان اهمیتی نداشته است!

وی ادمه داد: من از طرف کمیسیون عمران شورای اسلامی استان از این تریبون به مدیرکل راه و شهرسازی استان و شخص وزیر هشدار می‌دهم که تا پایان امسال تکلیف را روشن کنند؛ در غیر این صورت اگر خونی از بینی کسی بیاید، مردم دیگر کوتاه نمی‌آیند و شخص مدیرکل و وزیر راه و شهرسازی مسؤول جان مردم هستند.

شریفی در پایان تصریح کرد: از مسؤولان استانی و کشوری مرتبط با این موضوع درخواست دارم که حتماً وقت بگذارند و دلاوری‌های مردم این خطه را در جنگ‌هایی همچون گجستان و دفاع مقدس مطالعه کنند تا بدانند با جان و مال چه مردمی مواجه هستند.

نظرات بینندگان