کد خبر: ۱۳۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۸

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خودرو در جاده شیراز-خرامه/ مسئولین ایمنی راه و راننده مقصرین حادثه

رئیس کل دادگستری استان فارس از پیگیری حادثه واژگونی یک خودرو در جاده شیراز _ خرامه در دادگستری استان فارس خبر داد.
تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خودرو در جاده شیراز-خرامه/ مسئولین ایمنی راه و راننده مقصرین حادثهبه گزارش شیرازه، رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص وقوع حادثه واژگونی یک خودرو در جاده شیراز _ خرامه که باعث جان باختن دختر جوان و مصدومیت دو نفر دیگر شد، اظهار داشت: در اینگونه از حوادث، پس از تشکیل پرونده قضایی دستورات لازم جهت بررسی ابعاد حادثه و شناسایی مقصران با حضور کارشناسان مربوطه صادر می‌شود که در این خصوص نیز پرونده قضایی در دادسرا تشکیل و دستورات لازم جهت بررسی علل وقوع حادثه صادر شده و موضوع با سرعت و جدیت در دست بررسی است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی تأکید کرد: پس از بررسی مسائل فنی و اخذ نظرات کارشناسی چنانچه تخلف، سهل انگاری یا قصور شخص، اشخاص و یا متولیان امر در وقوع این حادثه محرز گردد؛ دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد قانونی را در دستور کار قرار خواهد داد.


مسئولین ایمنی راه و راننده مقصرین حادثه محور خرامه

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس در خصوص انجام کارشناسی تصادف خودرو ۲۰۶ در محور خرامه تاکید کرد: طی نتیجه کارشناسی مقصرین این حادثه مسئولین ایمنی راه ها و راننده خودرو تشخیص داده شده است.

 وی ادامه داد: سرعت زیاد و عدم توجه به جلو راننده خودرو ۵۰ درصد بروز این حادثه را تشکیل داده است.

رئیس پلیس راه شمال فارس تصریح کرد: عدم رعایت نظامات دولتی و ضعف علائم هشدار دهنده از جانب مسئولین راه باعث ۵۰ درصد دیگر بروز حادثه شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان