کد خبر: ۱۳۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۸
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس:

تداوم عملیات گازرسانی به 481 روستا و 13 شهر در استان فارس

به منظور تحقق توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی، عملیات گازرسانی به 481 روستا و 13 شهر توسط شرکت گاز در استان فارس در حال اجراست.
به گزارش شیرازه، غلامعباس حسینی مدیر عامل این شرکت گفت: با اجرای طرحهای گازرسانی   این شرکت در سال جاری با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان بیش از 2100 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز اجرا و 40 هزار انشعاب نصب خواهد شد.

حسینی با اشاره به بررسی مسایل و روند پیشرفت کار پروژه ها بر تلاش و همت بیشتر در توسعه گازرسانی و خدمات رسانی بویژه در مناطق محروم و دورافتاده تاکید و اظهار کرد: اجرای بند (ق) تبصره 2 از قانون بودجه سال 1393، با هدف سرعت بخشیدن به روند گازرسانی روستاهای بالای 20 خانوار، علاوه بر توسعه اقتصادی و خدمات متوازن گازرسانی، موجب جایگزینی این سوخت پاك با دیگر سوخت های فسیلی و كاهش آلودگی هوا و محیط زیست شده است.

مدیر عامل این شرکت ضمن بیان بهره مندی 98 درصدی جمعیت شهری و 78 درصدی جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی تصریح کرد:  کارکنان این شرکت تمام تلاش خود را در جهت نیل به بهره مندی حداکثری مردم استان معطوف داشته اند و به صورت شبانه روز در خدمت مردم شریف استان هستند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان