کد خبر: ۱۳۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۸
مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

برپایی مراسم ازدواج 300 زوج تحت حمایت در دهه کرامت

مدیر کل کمیته امداد فارس از برپایی جشن ازدواج 300 نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد در دهه کرامت امسال خبر داد.
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس ضمن تبریک و گرامیداشت دهه سراسر نور و سعادت کرامت اظهار کرد: دهه کرامت تداعی کننده تمام مفاهیم سازنده ای است که در فرهنگ اسلامی وجود دارد و یادآور جمال انسانی و بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و ارزشمند است.
وی به برنامه هایی که از سوی این نهاد برای مددجویان در این دهه برگزار می شود اشاره کرد و گفت: از تاریخ 17 لغایت 19 تیرماه نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان(صنایع دستی)  در قالب 4 غرفه در باغ بانوان برگزار می شود.
مدیر کل امداد فارس از برگزاری مراسمی برای بانوان در روز بزرگداشت احمدبن موسی حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و افزود: این مراسم برای 300 بانوی تحت حمایت این نهاد در روز 19 تیر ماه در باغ بانوان برگزار می شود.همچنین برنامه ای با حضور خیران با عنوان " دهه کرامت، مهربانی به رسم اهل بیت علیه السلام " در جهت جذب کمک برای دانش اموزان، مسکن ایتام و بازگشایی حساب در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سالن اجتماعات اداره کمیته امداد منطقه 3 شیراز برپا می شود.
بذرافشان در ادامه تصریح کرد: برگزاری مسابقه ای با عنوان " امین ولایت " در سراسر استان جهت پرسنل، خانواده پرسنل و مددجویان تحت حمایت از تاریخ 13 الی 23 تیرماه، دیدار از منازل مددجویان با همراهی خادمین حرم مطهر شاهچراغ(ع) نیز از دیگر برنامه هایی است که در این دهه توسط کمیته امداد انجام می شود.
وی در پایان به برپایی مراسم ازدواج نوعروسان تحت حمایت این نهاد در دهه کرامت امسال اشاره کرد و گفت: این مراسم برای 300 نوعروس تحت حمایت و در حرم مطهر شاهچراغ برگزار می شود.

انتهای پیام
نظرات بینندگان