کد خبر: ۱۳۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۸
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس خبر داد:

میزبانی فارس از 400 دانش آموز تحت حمایت برگزیده کشور

قائم مقام کمیته امداد فارس گفت: استان فارس تابستان امسال میزبان 400 نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم و دهم تحت حمایت این نهاد از 5 استان‌ کشور در اردوی 8 روزه طرح وارثین است.
به گزارش شیرازه، بهروز مهربانیان، قائم مقام کمیته امداد فارس با اشاره به اهداف برگزاری این طرح اظهار کرد: ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت بصیرت افزایی ولایت مدارانه و ... از جمله اهداف برگزاری طرح وارثین است.
وی با بیان اینکه تابستان امسال فارس میزبان 400 دانش آموز تحت حمایت این نهاد از 5 استان کشور است افزود: دانش آموزان دختر و پسر تحت حمایت از استان های بوشهر، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان هستند که در دوره های 8 روزه این طرح شرکت و مدرک پایان دوره دریافت می کنند.
قائم مقام کمیته امداد فارس گفت: این دانش آموزان که از پایه نهم و دهم متوسطه هستند در دوره های آموزشی 37 ساعته در طول مدت اجرای طرح شرکت کرده و با موضوعاتی همچون اخلاق و تهذیب با سیره معصومین(ع)، مسایل شرعی با موضوع احکام، عقاید با موضوع خداشناسی و مهارت های نوجوانی آشنا می شوند.
مهربانیان در ادامه افزود: از دیگر موضوعات آموزشی این دوره می توان به برگزاری کلاسهای خلاقیت همچون داستان نویسی و تولید نشریه، مدیریت زمان، فن بیان و مهارت های ارتباطی نیز اشاره کرد.
وی تصریح کرد: در پایان هر دوره به کلیه شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.همچنین 120 نفر از دانش آموزان برگزیده دختر و پسر هر دوره نیز جایزه ویژه ای دریافت می کنند.
وی از اعزام 170 دانش آموز برگزیده استان به اردوی آموزشی وارثین در اصفهان خبر داد و گفت: 85 دانش آموز دختر برگزیده استان فارس امروز و 85 دانش آموز پسر برگزیده استان نیز در تاریخ هفدهم تیرماه به این اردو اعزام می شوند.

نظرات بینندگان