کد خبر: ۱۳۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۸

یک کشته براثر برخورد تانکر آب با خودرو سواری

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید تانکر حمل آب با خودروی 206 در جاده شیراز کوار، مرگ راننده جوان خودرو سواری را در پی داشت.
به گزارش شیرازه، علی‌رضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ساعت 5 و 29 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر تصادف تانکر حمل آب و خودروی 206، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 13 و نجاتگران ایستگاه 5 را به محل حادثه ( محور شیراز کوار) اعزام کرد.

عدلو در این باره گفت: یک دستگاه تریلی حامل آب در مسیر بزرگراه در حال حرکت بود که بنا به علت نامعلومی ناگهان با یک دستگاه خودروی سواری 206 به شدت برخورد کرده و خودرو 206 در زیر تریلی گرفتار شد.

وی با اشاره به محبوس شدن رانندگان دو خودرو در این حادثه افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق خودروها و ایمن سازی محل حادثه، از بروز حوادث بعدی جلوگیری کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه، و ست هیدرولیک، خودرو 206 را از زیر تریلی خارج کرده و افراد محبوس (رانندگان تریلی و خودروی سواری) را از درون خودروها خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

عدلو خاطر نشان کرد: طبق اظهار تکنسین های اورژانس، متأسفانه راننده خودروری سواری در همان لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان