کد خبر: ۱۳۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۸

انتصاب محسن پورزارعی به عنوان فرماندار جدید سروستان

آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید سروستان برگزار شد.
به گزارش شیرازه، سید احمد احمدی زاده در  جلسه تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید سروستان با اشاره به موضوع انتخابات، اظهار داشت: در انتخابات پیش رو دوستان چشم دوختند که مشارکت پررنگ و چشمگیر مردم را در انتخابات پیش رو مشاهده نمایند که این مشارکت حداکثری، اقتدار و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را پرنگ تر می کند و در صحنه ها و محیط بین المللی ایران سرافراز و سربلند خواهد بود.

انتصاب محسن پورزارعی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سروستان

وی اضافه کرد: دشمنان نیز با القای یاس و ناامیدی و برنامه ریزی اتاق فکر آنان برای کمرنگ نمودن مشارکت مردمی در انتخابات سرمایه گذاری نموده اند لذا مبادا مدیر یا صاحبان تریبون ناخواسته سخنانی بر زبان برانند و در راستای یاس و ناامیدی و همگام با آنها حرکت کنند.

احمدی زاده گفت: آموزه های دین بر موضوع نشاط و شادی تاکید دارد لذا ایجاد امید و فرصت هایی برای فراهم کردن نشاط در جامعه در چارچوب قانون و عرف جامعه ضرورت امروز جامعه ماست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان ابراز داشت: مرّ قانون، سلامت و امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم از اولویت های برنامه های انتخابات پیش رو است.

گفتنی است این جلسه که با حضور سید علی وکیل زاده سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان، دهیاران و شوراهای شهر و روستای شهرستان برگزار شد از زحمات سید علاالدین کراماتی فرماندار سابق شهرستان سروستان تقدیر بعمل آمد و لوح انتصاب محسن پورزارعی فرماندار جدید شهرستان سروستان به وی اعطا شد.
محسن پورزارعی دارای کارشناسی ارشد روان شناسی و سابقه فرمانداری بوانات و فراشبند را نیز در کارنامه دارد.
نظرات بینندگان