کد خبر: ۱۳۱۰۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۸

جوابیه شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا در خصوص کلنگ زنی صد میلیونی!!

تشکل آرمان عدالتخواه دانشجویی بدون تحقیق و به استناد مصوبه اولیه ای که در آن تنها مراسم کلنگ زنی نوشته شده بود و به مبحث اصلی که همان همایش بود اشاره نشده بود.
به گزارش شیرازه، روابط عمومی شهرداری شهر صدرا، جوابیه ای را برای شیرازه ارسال کرده است.
در این جوابیه آمده است:

لازم دانستیم جهت تنویر افکار عمومی در خصوص شائبه ذکر شده در فضای مجازی و خبرگزاری فارس در خصوص کلنگ زنی یکصد ملیونی، توضیحاتی را خدمت مردم شریف استان پهناور فارس ارئه نماییم.

همانگونه که مستحضرید، شهر صدرا یکی از شهر های جدید می باشد که توسط شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید شکل گرفته است و بدلائل موقعیت جغرافیایی خاص از جمله شرایط آب و هوایی، مجاورت با کلان شهر شیراز و ارزان بودن زمین و مسکن، رشد چشمگیری داشته و به تبع آن در جهت خدمات بهتر به شهروندان، به یک برنامه ریزی مدون و مدیریت شهری برتر نیاز مبرم دارد. بزرگترین چالش فرا روی مسئولان شهری، عدم حمایت کافی از سوی نهاد های متولی در پایتخت می باشد.

وقتی برای اخذ نیاز های ابتدایی شهر من جمله قیر، ماشین آلات خدمات شهری و حمل و نقل به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مراجعه می شود، اظهار می دارند که این شهر زیر مجموعه سازمان مادر تخصصی عمران می باشد و می بایست درخواست ها به آن جا ارائه گردد.

هر چند معاون محترم وزیر (مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید) تعامل بسیار خوب و جدی با شهر صدرا دارند ولی بدلیل مشکلات قانونی، آن مجموعه نیز، به سازمان شهرداری ها ارجا می دهد.با اینکه ضمن همفکری با استانداری و تایید سازمان شهرداری های کشور پیشنهاد گردید، همایش مدیران دفتر شهری کل کشور با حضور مقامات عالی رتبه وزارت کشور و راه و شهرسازی در استان فارس برگزار شود.

این شهرداری نیز فرصت به وجود آمده را مقتنم شمرده و مقرر گردید با هماهنگی استانداری و موافقت شورای شهر این همایش در شهر صدرا برگزار گردد، تا با حضور معاونین محترم دو وزارتخانه راه و شهر سازی و وزارت کشور مرتفع گردد. همچنین از ظرفیت بالای ماقامات فوق الاشاره استفاده گردد و بسیاری از مسائل و مشکلات اصلی شهر از جمله، آسفالت بلوار خلیج فارس، حل مشکل تصفیه خانه شهر، تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری و ... بررسی و حل گردد. استفاده دیگر از حضور این مقامات کشوری، کلنگ زنی چند پروژه بزرگ که از قبل کلیه تشریفات اداری آن طی شده بود،( از جمله احداث تقاطع غیر همسطح میدان گلها و امام رضا(ع)، مجتمع اقامتی و خدماتی بیمارستان خیریه ابو علی سینا، ساختمان شهرداری و شورا، رونمایی از مینی بوسهای جدید شهرداری صدرا و چندین جایگاه سوخت) توسط بانک شهر و سرمایه گذار کلید بخورد.

متاسفانه تشکل آرمان عدالتخواه دانشجویی بدون تحقیق و  به استناد مصوبه اولیه ای که در آن تنها مراسم کلنگ زنی نوشته شده بود و به مبحث اصلی که همان همایش بود اشاره نشده بود و توسط فرمانداری جهت اصلاح عودت داده شده بود، اقدام به نشر این موضوع در فضای مجازی و چند خبرگزاری نمود که باعث عدم حضور آن مسئولان در این شهر گردید.

در صورتی که این مصوبه پس از برگشت از فرمانداری اصلاح گردیده بود و طبق قانون تا در کمسیون تطبیق فرمانداری تثبیت نشود قابلیت اجرایی و استناد ندارد. قطعا حضور مدیران کلان کشوری فرصت بسیار خوبی را برای شهر میزبان فراهم می کرد، تا بتواند آن ها را با مشکلات و کمبود های شهر آشنا کند و از این طریق بتواند امکاناتی همچون قیر مورد نیاز جهت آسفالت، اتوبوس درون شهری، کمبود آب شرب و بودجه های عمرانی را جذب نماید.

 که متاسفانه برای شهروندان یک ضایعه و فرصت سوزی بود. البته این پروژه ها در زمان مقرر آغاز خواهد شد تا شهروندان از این بابت متضرر نگردند.شهرداری و شورای شهر به اصحاب رسانه بویژه آنهایی که برای رفاه مردم و حفظ بیت المال دل می سوزانند ارزش و احترام ویژه قائل است، اما این انتظار را دارد که قبل از انتشار هر موضوع و مطلب، در خصوص صحت آن اطمینان حاصل نمایند. در پایان توفیق خدمت خالصانه را برای تمام کسانی که برای این مرز و بوم و نظام اسلامی تلاش می کنند، از خداوند متعال مسالت می نماییم.

روابط عمومی شهرداری شهر صدرا
 


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸
0
۱۰۰ملیون پولی نیست،اینا خورد و خوراک دارن ،جای خواب میخوان هتل میخوان ،۱۰۰تومن برای شیراز پوله؟میزاشتین بیان،هزارتا پروژه افتتاح میشد،مشکل هزارتا ارگان حل میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸
0
والا ادم چی بگه !سنگ اندازی کردن نزاشتن صدرا پیشرفت کنه هنوز پروژه قصر سبز کلنگ نخورده