کد خبر: ۱۳۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۸

بازدید مونسان از مجموعه تفریحی‌ورزشی و پیست اسکی بین‌المللی در سپیدان

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از مجموعه تفریحی‌ورزشی و پیست اسکی بین‌المللی پولادکف در شهرستان سپیدان استان فارس بازدید کرد.
به گزارش شیرازه، دکتر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز سه‌شنبه 18 تیر 98، در سفر به استان فارس با همراهی تعدادی از مدیران سازمان میراث‌فرهنگی و مسئولان استانی از این مجموعه فرهنگی‌ورزشی بازدید به عمل آورد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این بازدید بر حمایت از سرمایه‌گذاران تأکید کرد و خواستار تأمین زیرساخت‌های گردشگری، تفریحی و ورزشی در استان‌های مختلف کشور شد.

پیست اسکی بین‌المللی پولادکف در ۸۸ کیلومتری شمال شیراز دارای هتل چهارستاره، چهار واحد رستوران، تله کابین به‌طول دو کیلومتر،دو دستگاه تلی‌اسکی ویژه اسکی‌بازان و هشت دستگاه موتور برفی است.

وسعت این طرح ۵۰۰ هکتار است و 600میلیارد ریال میزان سرمایه‌گذاری آن است و باعث ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر شده است. تله کابین، مدرسه اسکی، اسنو موبیل، هتل، مهمانسرا، چادرهای ۵ ستاره، کمپ عشایری، ماشین آلات تفریحی- ورزشی ATV، شهربازی، اسب سواری، دوچرخه سواری، زیپ لاین و ... است.

دکتر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر خود به استان فارس، از برخی از پروژه های گردشگری، اماکن فرهنگی تاریخی و... در این استان بازدید به عمل خواهد آورد.
نظرات بینندگان