کد خبر: ۱۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر:

«ولایتمداری، شجاعت و فداکاری» شاخصه عشایر غیور فارس است

سردار غیاثی گفت: عشایر مرزدارانی غیور برای جمهوری اسلامی ایران هستند و در هر جای کشور که حضور دارند پاسدار ملیت و دین اسلام هستند.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با جمعی از نخبگان و اعضای بسیج عشایر استان با بیان اینکه فارس مَهد پرورش 2000 شهید والامقام از عشایر است، گفت: عشایر فارس مردمانی پرافتخار و همیشه وفادار به اسلام هستند و در دوران انقلاب اسلامی همواره در عرصه دفاع از کشور حضور فعال داشته و با توطئه های بیگانگان و استعمارگران خارجی مقابله کرده اند.

وی با بیان اینکه حماسه آفرینی عشایر غیور فارس در دوران دفاع مقدس هرگز از خاطره ها پاک نخواهد شد، گفت: امروز نیز عشایر مرزدارانی غیور برای جمهوری اسلامی ایران هستند و در هر جای کشور که حضور دارند پاسدار ملیت و دین اسلام هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ولایتمداری، شجاعت، فداکاری و اخلاص شاخصه های عشایر غیور فارس هستند، گفت: در استان فارس ارتباط صمیمانه و تعامل بسیار خوبی بین عشایر و نیروهای انقلابی برقرار است و بسیج عشایری یکی از ارکان امنیت پایدار فارس و یکی از اقشار مورد توجه، فعال و تاثیرگذار در مسائل فرهنگی و اجتماعی استان است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان عشایر از جمله با استعدادترین جوانان کشور هستند، گفت: مسئولان فارس باید تلاش کنند محرومیت های مناطق عشایری استان و دغدغه های این قشر وفادار به انقلاب اسلامی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و مشکلات سامان پیدا کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه استان فارس دارای بیشترین جمعیت عشایر کشور است، گفت: عشایر یکی از برجسته ترین اقشار کشور هستند که در زمینه تولید محصولات دامی، لبنی و پروتئینی برای مردم نقش اصلی را بر عهده دارند و از این ظرفیت مهم باید برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و رونق و توسعه صنعت تولید محصولات غذایی در استان فارس بیش از پیش استفاده شود.

نظرات بینندگان