کد خبر: ۱۳۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۸
معاون توسعه مدیریت و منابع استان فارس در همایش توسعه روستایی:

دهیاران حضور مردم در عرصه های مختلف را تقویت کنند/ مدیران باید 20 درصد از هزینه دستگاه ها را کاهش دهند

عبدالرضا قاسم پور با تاکید بر اینکه در شرایط حساس فعلی  نیازمند همکاری و همراهی همه ارکان دولت و مردم هستیم ، از شوراهای روستا و دهیاران خواست با جلب مشارکت مردم حضور انها را در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پر رنگ تر کنند.
به گزارش شیرازه، عبدالرضا قاسم پور در همایش توسعه روستایی فارس با اشاره به شرایط کنونی کشور، این وضعیت را به جنگی تمام عیار تشبیه کرد و افزود: موانع و مشکلاتی که امروز دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند در بعضی از موارد از جمله مراودات بانکی و فروش نفت از زمان جنگ تحمیلی دشوار تر است.

وی با اشاره به مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه، این تحریم ها را نوعی جنایت برشمرد و افزود: دشمن تلاش می کند با اعمال فشار حتی در زمینه تامین مواد غذایی و دارو به کشور ضربه وارد کند اما همان گونه که مقام معظم رهبری همواره گفته اند با  ایستادگی مردم از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه شوراهای روستاها و دهیاران نقش مهمی در توسعه کشور بر عهده دارند، از آنها خواست همسو با سیاست های دولت در راستای این توسعه گام بردارد و به تقویت و ترویج روحیه امیدواری در جامعه بپردازند.

قاسم پور  با تاکید بر اینکه در شرایط حساس فعلی  نیازمند همکاری و همراهی همه ارکان دولت و مردم هستیم ، از شوراهای روستا و دهیاران خواست با جلب مشارکت مردم حضور انها را در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پر رنگ تر کنند.

وی، یکی از نیازهای امروز کشور را اصلاح ساختار اقتصادی و صرفه جویی دانست و افزود: مدیران باید با فعالیت جهادی، بسیجی و انقلابی در مسیر رفع مشکلات کشور و مردم گام بردارند چرا که این روش راهکار عبور از مشکلات است.

دهیاران حضور مردم در عرصه های مختلف را تقویت کنند/ مدیران باید 20 درصد از هزینه دستگاه ها را کاهش دهند

قاسم‌پور، فضای حاکم بر استان فارس را با توجه به تدبیر استاندار فضایی همراه با همدلی و مشارکت مردم و بخش های دولتی دانست.

معاون  توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: در شرایط فعلی که کشور با مشکلات و تنگناهای اقتصادی مواجه است، مدیران نسبت به کاهش ۲۰ درصدی هزینه ها به ویژه هزینه های غیر ضروری بکوشند.

معاون  توسعه مدیریت و  منابع استانداری فارس، به سیاست های دولت در راستای  توسعه روستاها و ایجاد اشتغال روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز برنامه ریزی ها برای رونق و آبادی روستاها به عنوان محور و کانون تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی است تا شرایط عدم مهاجرت روستاییان به شهر و حتی مهاجرت معکوس از شهر به روستا فراهم شود.
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان