کد خبر: ۱۳۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۸
استاندار فارس در مراسم بهره برداری از خط آبرسانی به جهرم:

اقدامات مهمی توسط وزارت نیرو در استان فارس صورت گرفته است/ بهبود و توسعه راه های فارس باید مورد توجه جدی قرار گیرد

استاندار فارس گفت: وزارت نیرو در این استان خوش درخشیده است و پروژه های بزرگی توسط این وزارت خانه در فارس افتتاح شده و یا در دست ساخت است.
به گزارش شیرازه، دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم بهره برداری از خط آبرسانی به جهرم که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهارداشت: نیاز و مشکل اصلی ما این استان آب است و وزارت نیرو تلاش های قابل توجهی برای پاسخگویی به نیاز انجام داده است؛ چنانکه هم اکنون 11 سد در استان فارس داریم و چهار سد نیز در دست احداث است که سه سد نرگسی کازرون، کوار و هایقر باید در عملیات اجرایی آن ها تسریع شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که احداث خطوط آبرسانی مشکل اساسی مردم فارس است، افزود: خط آبرسانی جهرم که بسیار مورد نیاز مردم بزرگوار این شهرستان بود امروز افتتاح شد و طرح هایی مانند خط آبرسانی از سد رودبال به استهبان، داراب، جنت شهر و زرین دشت آماده بهره برداری و یا در آستانه کلنگ زنی است. 
اقدامات مهمی توسط وزارت نیرو در استان فارس صورت گرفته است/ بهبود و توسعه راه های فارس باید مورد توجه جدی قرار گیرد
وی ادامه داد: خط آبرسانی به سعادت شهر و ارسنجان و همچنین خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شهر شیراز که بسیار اساسی و مهم به شمار می رود، در دست احداث است.
استاندار فارس با تاکید بر این که افزایش ظرفیت انرژی در این استان، هدیه خوبی از دولتمردان به مردم فارس بوده است، تصریح کرد: تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کنیم این فاصله کمتر شود و به نیازهای مردم پاسخ داده شود.

دکتر رحیمی با اشاره به این که دولت دوازدهم فعالیت بسیار خوبی در زمینه توسعه حمل و نقل در استان فارس انجام داده است، 
گفت: این استان به دلیل عقب ماندگی تاریخی در توسعه راه ها، با وجود طرح های زیادی که در دست اجرا است، شاهد تلفات بالایی است که به واسطه نقاط خطرآفرین و نقاط نیازمند اصلاح اتفاق می افتد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که این استان آزادراه بهره برداری شده ای ندارد و به دلیل تعداد و پراکنش بالای روستاها شاهد وقوع تصادفات بسیار زیاد جاده است، اظهارداشت: سرمایه گذاری و تلاش برای توسعه و بهبود وضعیت حمل و نقل در استان فارس باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار داشته باشد.
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان