کد خبر: ۱۳۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۸

۴ مرکز غیر مجاز طب سنتی در شیراز تعطیل شد

با حضور بازرسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چهار مرکز غیر مجاز طب سنتی در شیراز، با حکم مقام قضایی تعطیل شد.
به گزارش شیرازه، نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعال بودن چهار مرکز آموزش و درمان بدون مجوز در حوزه طب سنتی که از سوی افراد فاقد صلاحیت علمی و خارج از موازین علمی و مقررات وزارت بهداشت اداره می شد، با حکم مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی و با حضور بازرسان کمسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه، این مراکز تعطیل شدند.
دکتر «عبدالخالق کشاورزی» افزود: با توجه به استقبال مردمی از طب سنتی، افراد سودجو با مداخله غیرعلمی و غیرقانونی خود، آسیب های جبران ناپذیری به مراجعان وارد می کنند که باعث مشکلات جسمی و روحی روانی در موارد متعددی شده است.

او ادامه داد: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن برخورد جدی با افراد متخلف، توسعه مراکز مجاز علمی و قانونی را در دست اجرا دارد، به طوری که اکنون یک سلامتکده و چندین مرکز درمانی دولتی از سوی پزشکان متخصص این رشته مشغول ارائه خدمت هستند.
دکتر کشاورزی ازشهروندان خواست تا برای دریافت خدمات طب سنتی، به مراکز مجاز مراجعه کنند.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس ، بهداشت ، پلمپ
نظرات بینندگان