کد خبر: ۱۳۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۸

تیم‌های فوتبال استان فارس به سمت ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کنند

استاندار فارس با تاکید بر اینکه پیشرفت تیم‌های فوتبال نیازمند تامین هزینه است گفت: کمک‌های پراکنده به صورت ضربتی و فوری راهگشا هستند بنابراین باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار برای این تیم‌ها حرکت کنیم.
به گزارش شیرازه، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در دیدار با دست اندرکاران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با تاکید بر اینکه ترویج ورزش یکی از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، اظهار داشت: بی‌تردید جذب جوانان به عنوان نیروهای مولد جامعه به سمت ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است. 

وی با بیان اینکه تقویت نشاط و امیدواری از ضرورت‌های امروز جامعه است، توجه به ورزش را زمینه‌ساز ایجاد این نشاط و سرزندگی دانست.

استاندار فارس با اشاره به اینکه ورزش فوتبال علاقه‌مندان زیادی دارد  بر لزوم توجه به این رشته ورزشی و تقویت تیم‌های فوتبال در استان تاکید و عنوان کرد: توجه فوتبال به عنوان یک ورزش گروهی سبب می‌شود عموم مردم با این واقعیت آشنا شوند که همواره احتمال موفقیت در کارهای گروهی بیشتر است.

رحیمی با بیان اینکه استان فارس در گذشته جایگاه مطلوبی در ورزش فوتبال داشته است، خاطرنشان کرد: امروز باید به آسیب‌شناسی آنچه سبب توقف پیشرفت در تیم‌های فوتبال استان شده بپردازیم و با شناسایی این دلایل برنامه‌ریزی دقیق و مدونی برای رفع مشکلات داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت تیم‌های فوتبال نیازمند تامین هزینه است، بیان کرد: کمک‌های پراکنده به صورت ضربتی و فوری راهگشا هستند؛ بنابراین باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار برای این تیم‌ها حرکت کنیم.

استاندار  فارس با بیان اینکه مدیریت ارشد استان در چارچوب مقدورات از هیچ گونه کمک و یا رایزنی برای تقویت ورزش فوتبال دریغ نمی‌کند،  از دست اندرکاران تیم فجر شهید سپاسی خواست راهکارهای مد نظر خود در  زمینه برطرف کردن مشکلات پیش روی این تیم را ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان