کد خبر: ۱۳۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۸

درخواست های ورزشکاران بخش بنارویه روی میز رئیس اداره ورزش لارستان

جلسه تخصصی با هدف رفع مسائل و مشکلات ورزشی بخش بنارویه در بخشداری برگزار شد .
به گزارش شیرازه، در راستای بررسی مسائل و مشکلات ورزش بخش بنارویه جلسه ای به ریاست احمد علمدار بخشدار بنارویه و با حضور طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان ،دهیاران،شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل بخشداری برگزار شد.

در این جلسه علمدار بخشدار بنارویه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های اداره ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش شهرستان بویژه بخش بنارویه گزارشی از عملکرد و فعالیت های ورزش بخش طی یکسال گذشته بیان کرد و در ادامه با اشاره به امکانات و زیرساخت های ورزشی بخش خواستار توجه ویژه به ورزش بنارویه شد.

علمدار با اشاره به توانمندی های بانوان بخش و حضور فعال بانوان در رشته های مختلف ورزشی به ویژه رشته های رزمی و فوتبال توجه جدی به ورزش بانوان را در بخش ضروری دانست و تصریح کرد: تمام درخواست ها از اداره ورزش و جوانان معطوف به امر ورزش است و متاسفانه موضوع جوانان تا حدودی مغفول مانده است.

بخشدار بنارویه افزود: با توجه به جمعیت جوان کشور و بویژه بخش بنارویه و نیاز قشر جوان به رفع مشکلات حوزه جوانان ارائه راهکار و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات حوزه جوانان را نیز خواستار شد.

در ادامه جلسه دهیاران و شوراهای اسلامی مسائل و مشکلات ورزش بخش بنارویه شامل ساخت خانه های ورزش روستایی، ساخت اماکن ورزشی ویژه بانوان، ساخت زمین های ورزشی در روستاها، تخصیص تجهیزات ورزشی به تیم های ورزشی، تخصیص وسایل سرمایشی ویژه سالن ورزشی شهدای بنارویه، تخصیص تاتامی به هیئت های ورزشی، حضور نیروی رسمی در نمایندگی ورزش و جوانان و ساخت خوابگاه ورزشی را مطرح کردند.

طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز در این جلسه در ابتدا اقدامات انجام شده توسط اداره ورزش و جوانان لارستان در بخش بنارویه را بیان کرد و در خصوص رفع مسائل و مشکلات ورزش بخش بنارویه نیز گفت: شهرستان لارستان به دلیل وسعت و گستردگی و داشتن ۶ بخش و همچنین کمبود اعتبارات در خصوص رفع تمام این مسایل و مشکلات با محدودیت مواجه است اما بر اساس اعتبارات سال ۹۸ امیدواریم بتوانیم در حد امکان برخی از این درخواست ها را برآورده سازیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بنارویه خواست تا با برنامه ریزی و تبلیغات لازم در خصوص سازماندهی و بیمه نمودن ورزشکاران این بخش اقدامات لازم را انجام تا ورزشکاری در این بخش بدون بیمه ورزشی نماند.

طیبی عملکرد و فعالیت های ورزش بنارویه را قابل قبول دانست و حمایت قاطع خود را در راستای توسعه ورزش بنارویه اعلام کرد.

در پایان جلسه در خصوص اتمام زمین چمن مصنوعی روستای شرفویه، راه اندازی یک خانه ورزش روستایی، تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی، احداث سکوی ورزشی مجموعه ورزشی شهدای بنارویه، پیگیری مشکلات زمین های ورزشی روستاهای جلال آباد، حسن آباد مرگماری، مارمه تا پایان سال ۹۸ تصمیم گیری شد .

همچنین مقرر شد به منظور رفع مسائل و مشکلات حوزه جوانان نیز انجمن مردم نهاد طی دو هفته آینده در بخش بنارویه راه اندازی شود.

در ادامه بخشدار بنارویه به اتفاق طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان، شمسی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بنارویه و اعضای شوراهای اسلامی شهر بنارویه و روستای لاغران از مجموعه ورزشی شهدای بنارویه و روستای لاغران بازدید شد./ میلاد لارستان

نظرات بینندگان